Wat vinden jullie van dit mini-appaloosaveulen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laureas

Berichten: 2076
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Belgiƫ

Wat vinden jullie van dit mini-appaloosaveulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 21:15

Graag had ik wat meningen gehoord over dit veulen,

hoe vinden jullie hem? Welke juiste kleur heeft hij? Veranderd de kleur nog? Is het een minipaardveulen of eerder een ponietje? Hij is nu een jaarling en zou 60 cm meten, hoe groot zou hij uiteindelijk kunnen worden? Ik weet de schoft van de ouders (nog) niet. Hoeveel zou hij mogen kosten, maximum. Neem nu dat zijn moeder en vader wel ingeschreven staan maar geen premies of zo hebben gekregen.

Afbeelding

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:23

wat een schatje!!! als hij vol papier heeft kun je met hem op keuring gaan, als ie een premie heeft kun je er best veel geld voor vragen Lachen

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:29

hij is echt geweldig!! tja en de kleur kan altijd nog veranderen.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:38

Het zijn net toverballen: soms verandert de kleur wel en bij anderen weer niet. Vind het een knapperdje hoor. De foto is alleen beetje ongelukkig genomen met zijn beentje zo naar achteren. Maat is moeilijk te voorspellen. Je zou eens kunnen kijken met een touwtje van kogel naar elleboog en dan diezelfde lengte omhoog hoeveel er nog op de schoft komt. Weet alleen niet of je dat bij 1 jarigen ook al kunt zien. Neem aan dat hij op de foto veulen was (zo klein als hij is).

Laureas

Berichten: 2076
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 21:45

Op de foto is hij idd nog erg jong. De eigenaresse fokt eigenlijk Amerikaanse minipaarden en moet deze mini-appaloosahengst verkopen. Vind het wel vreemd dat ze mij de naam van de vader nog niet wil zeggen. Of is ze hem gewoon vergeten? Ik kan dit niet goed uitmaken uit haar volgende zin die ze mij mailde.

Citaat:
Het boekje van ***** ligt nu bij de voorzitter BMP omdat ik hem daar in laat schrijven.
Zijn vader kan ik je dus op dit moment de naam niet van geven, volgende week heb ik zijn paspoort terug.


Ze gaat hem dit weekend laten scheren en stuurt me dan een nieuwe foto op. Ben benieuwd hoe hij er nu zal uitzien.
Laatst bijgewerkt door Laureas op 08-04-04 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:48

Beetje kort nekkie. Voor de rest denk ik dat je moet wachten hoe hij uitgroeit. Zijn kleurtje heeft hij in iig wel mee (ik hou van blankets)

blondje
Berichten: 104
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:34

normaal houw k niet zo van het ras appaloosa maar dit vind k echt een scheetjuh *LOL* Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers t lijkt me wel moeilijk om de goede kleuren erbij te vinden haaha

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:52

Topic van drie maanden oud.... en de reactie voegt na drie maanden niet echt meer wat toe.
Slotje dus.