Aanhanger stallen op de openbare weg......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:55

Quellian schreef:
Maximaal 3 dagen op dezelfde plek parkeren. Wat je wel kan doen, is de aanhanger elke 3 dagen verplaatsen (als is het maar naar het plekje ernaast). Dan kunnen ze je niets maken en hou jij je netjes aan de wet OK dan!


Klopt helemaal, al zullen ze we moeilijk gaan doen over het verplaatsen.

Kim wij hebben ook zo'n buurman gehad, wilde altij PER SE zijn auto recht voor de deur hebben omdattie zoveel dure apparatuur erin had (ook zo pocherig met de deuren open en harde muziek aan dat iedereen goed zn boxjes kon horen enzo...). Dus wij van nou dan moet je een allarm instaleren. Nee dat was onzin en te duur... alssie voor de deur stond hoorde en zag hij het ALTIJD als er iemand aan zn auto zat (ohja ook als je slaapt?)
Of de duvel ermee speelde, nog geen 2 weken later kom ik beneden en zie ik de betrefende auto compleet opengebroken en leeggeroofd...
Dus ik met mn grootste glimlach aangebeld of ze lekker geslapen hadden en of ze even bij de auto wilden kijken omdat er iets mis mee was... Extreme duivel

Sindsdien parkeren ze vrolijk daar waar er plek is en heeft hij een allarm erop, hihihiiii

Maarja dat soort mensen tref je overal hoor.....