Euro-starkleding omg. Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Euro-starkleding omg. Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 11:17

Ik vroeg me af in welke winkel in de regio Rotterdam de meeste keuze heeft in Eurostar kleding.
Ik heb namelijk een catalogus van de site van Eurostar afgehaald en die kledinglijn ziet er leuk uit. Ik ben al een paar keer bij Sta-Rho langs geweest, maar daar hebben ze niet zo veel van de nieuwe collectie, of ze hebben het niet in mijn maat. En Hypo heeft wel een aantal rijbroeken, maar ik ben dus ook op zoek naar shirts en jassen. Ik heb namelijk niet zo een zin om 5 zaken af te gaan om mijn collectie compleet te maken Knipoog

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:50

Misschien de Verhoeff? in capelle a/d ijssel. Ik ben daar pas nog geweest, en ik let normaal niet op de kleding van Eurostar, maar zag wel een zooi liggen. Euhm ik zou maar wel ff bellen, of het er nog is anders ga je dalijk heen en hebben ze niet zoveel meer!(en anders heb ik het gedaan als je daar voor niks heen gaat) Bloos! Bloos! Bloos! Het nummer weet ik niet uit mn hoofd, maar staat in het duuuuuhhhhh telefoonboek. Laat je ons even weten wat je heb gekocht en waar? Succes!!!!!!!!!!!!!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 11:54

Ik denk dat ik vandaag naar Mr. Ed ga, omdat die toch heel groot blijkt te zijn. Ik ga dan wel eerst bellen of ze wel wat van Eurostar hebben, anders ga ik daar dan voor Jan L*l naar toe.
Bellen is idd wel een optie, maar wat is dan eigenlijk veel? Misschien vinden de ruitersportzaken dat ze veel hebben, terwijl ik dan alleen maar 2 modellen zie van 20 maten.
Verhoeff wou ik al naar toe, maar dat gaat deze week helaas niet lukken, omdat me moeder morgen met de auto op vakantie gaat voor 2 weken.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:59

als het niet al te ver is dan wil ik ook wel rijden hoor Knipoog
Maar dan alleen in het weekend of op koopavonden...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:59

ohja daar ken je ook heengaan natuurlijk. in iedergeval veel plezier(het is vor mij altijd een uitje en koop ook altijd meer dan nodig) enne je laat het wel ff weten he, vind ik altijd leuk om te horen hahahahha.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:01

Hypodrama

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:02

heej stef, die stond er al bij Haha! Knipoog Vingers aflikken , maar das idd ook een redelijk grote zaak ja.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 12:06

@Marrie, ik ga strakjes naar Mr. Ed. Lijkt me ook wel gezellig om een keer saampjes te gaan Knipoog
Ik heb Mr. Ed gebeld, tenminste een meneer die daar werkt Haha! Zij hebben wel rijbroeken, maar niet zoveel jassen omdat het al tegen het einde van het seizoen is. Ik ben altijd te laat Scheve mond
Maar in ben nog nooit in Mr. Ed geweest, dus ben benieuwd. Ik zal het zeker laten weten.

En Hypodrama, tja, de naam zegt het al Knipoog Maar die hebben helemaal geen jassen van Eurostar. Ik ben ze iig nog nooit tegen gekomen.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:42

en misschien bij van Rijs in zevenhuizen, of bij commijs in rotterdam stad

FNRS Jury F1 t/m F20
Zz top M2 + 1

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:42

Ik ben gisteren nog naar Mr. Ed geweest. Ze hebben veel broeken idd, maar jassen/truien/t-shirt enz enz niet echt meer.

Ik wil wel mee gaan, ik woon er toch ongeveer naast (handig als je snel wat nodig hebt, gaat gewoon te paard, even passen en klaar Haha! )

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 17:27

Ik kom net thuis. Ik heb bij Mr. Ed niet echt wat geweldigs kunnen vinden. Veel leuke dingen, maar ik ben nou eenmaal kieskeurig Scheve mond
Ik heb bij Mr. Ed dus alleen een vliegendeken gekocht en ben daarna (na 2 uur passen) naar Sta-Rho gegaan. Daar ben ik in 1 uur geslaagd met een jas en broek van Eurostar en een shirt van Mountain Horse.

Ik had Verhoeff nog gebeld, maar die hadden alleen broeken van Eurostar en geen jassen van dat merk.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:06

Hey

Jammer dat het je nou niet echt lekker is bevallen bij Mr.Ed
Heb je toevallig nog een knal oranje dekje gezien? Hij lag gisteren nog bij dres. full, ik wilde hem meenemen, maar moet even wachten op m'n salaris.

Welke vliegendeken heb je gekocht?
Voortaan toch maar bij Sta-Rho??

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 21:32

Ik heb niet echt naar dekjes gekeken.
Ik heb een vliegendeken van Harry's Horse gekocht. Dat was de enige in de maat die ik nodig had.
Wanneer ik weer kleding nodig heb, zal ik zeker nog een keer bij Mr. Ed langs gaan. Ze hadden daar echt leuke dingen, maar niet iets wat ik echt zocht. Ze hadden bijvoorbeeld een jodpuhrbroek (zwart) die ik leuk vond, maar heb zelf bruine schoenen, dus dat paste niet zo mooi. Wanneer ik zwarte schoenen koop, zal ik die broek zeker halen. Die hebben ze weer niet bij Sta-Rho. En de andere winkels zal ik ook een bezoekje brengen om te kijken wat ze allemaal precies hebben Haha!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:33

Bij Commijs hebben ze wel euro-star broeken, daar heb ik die van mij ook gekocht

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 bezoekers