Een BANG paard laden....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anja85

Berichten: 122
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Oud Gastel

Een BANG paard laden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 19:01

Ik heb eeen probleem met mijn paard; hij durft namelijk niet in de trailer...
En hij DURFT echt niet!!!!

Hij heeft in zijn stal een paar keer zijn hoofd gestoten, en hij is daarna heel erg bang geworden!! We kregen hem toen ook een tijdje niet meer in of uit zijn stal!! Dit gaat nu gelukkig veel beter, maar nu is het laden dus het volgende probleem!
Het zijn echt geen streken!! Dat weet ik zeker!!
Hij heeft wel een paar keer in de trailer gestaan, maar als hij er helemaal in staat doet hij zijn hoofd omhaoog, en stoot deze dus, en dan weet hij niet hoe snel hij uit die trailer moet komen!! En daarna durft hij er niet meer in... Hij gaat wel gewoon zonder problemen op de klep, maar hij durft niet met zijn hoofd naar binnen!!

Weten jullie misschien een manier hoe ik toch zijn vertrouwen kan winnen??

Met geweld krijgen we hem zeker te weten geladen, maar dit is absoluut niet de bedoeling, want hij is echt heel erg bang!!! Hij wil wel, maar hij durft gewoon niet!!!!

Ik hoop dat jullie tips hebben!!!
Alvast bedankt!!!!

Some Things Are Better Left Unsaid ...


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:22


Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithDario, lovelance, Majestic-12 en 34 bezoekers