Heeft iemand ervaring met deze thermolaarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen27
Berichten: 31
Geregistreerd: 10-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 17:28

Ik ben van plan de onderstaand thermolaarzen bij divoza te bestellen. Maar ik heb best wel dikke kuiten, zou ik daar in passen? Het is met klittenbandsluiting. Heeft iemand deze laarzen ook toevallig, of wat denken jullie? Zouden ze mensen met wat dikkere kuiten ook passen? Hoop snel op een reactie, want ik weet niet of ik ze nou wel of niet moet bestellen bij Divoza.

Deze laarzen zijn het.

Afbeelding

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 17:44

ik heb ze ook, maar dan anders... bij mij zijn ze op de bovenkant van de voet ook nog met rubwer bekleed en op de achter kant heb ik van boven naar beneden een refelcterende streep lopen, ze zijn mega warm, maar je moet uitkijken emt rijden omdat je met de stijgbeugel kan komen vast zitten aan je laars, als je stijgebeugel glijd en naar achteren glijd van kan hij klem aan je laars komen zitten.... op de wreef. Ik heb ze van Dafna hele goeie met binnenvoering die je apart kan wassen!!!
Ik denk dat ze wel passen hoor, anders meot je een keer in een paardewinkel dichtbij gaan passen en niet kopen maar daarna bij divoza bestellen, als je dat liever doet! Ze rekken ook nog wel uit, tenminste bij mij dan niet veel maar wel iets!!!

Marleen27
Berichten: 31
Geregistreerd: 10-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 17:47

Bedankt voor je reactie! Ze hebben de laarzen niet bij me in de buurt vandaar dat ik het zo wil doen. Ik denk dat ik ze maar gewoon bestel. Groetjes!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:31

Die heb ik ook. Ik gebruik ze alleen met poetsen, uitmesten e.d, want ik vind het heel vervelend om ermee te rijden. Ze zijn heel dik en heel warm (is wel lekker als het goed koud is Haha! ) Je kunt die klittebandjes helemaal afstellen zoals je zelf wilt. Ik denk dat je ze makkelijk past. Ik zou wel een maat ofzo groter bestellen, omdat je ook nog met de voering zit, anders vallen ze te klein.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:43

Ik heb exact dezelfde rijlaarzen en ze bevallen mij perfect. Ik heb dikke kuiten en heb daar geen enkel probleem mee.
Ook met rijden zitten ze heerlijk! Echt een aanrader. Ik weet niet waar je woont, maar horselover heeft ze ook. Daar heb ik ze nl. dit voorjaar gekocht.
Succes met het maken van je keuzen en als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 19:01

jah die heb ik!! lekker warm voor in de winter!
die van mij zijn alleen niet waterdicht meer en die klittebanden zijn bij mij te groot dus ze zitten een beetje los om mijn benen, dus ik denk dat je ze wel past als je dikke kuiten hebt!

Marleen27
Berichten: 31
Geregistreerd: 10-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 23:14

Hoi hoi!

Hey heel erg bedankt! Ik heb een keuze gemaakt!
Ik heb ze net besteld bij divoza, via internet! Is net zo makkelijk! Ik hoop dat ze goed zitten, maar ik las alle reacties, dus dat gaat wel passen denk ik. Het is niet zo dat ik echt van die hele dikke kuiten heb, maar wel iets dikker dan normaal! Nou maar afwachten wanneer ze komen, maar meestal als ik iets bestel dan is het er na 3 of 4 dagen wel!

Groetjes!!! En bedankt! Party!! Party!!

GabbertjeJarig

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 17:47

haai
Ik las dat je ze al besteld hebt, maar ik wil toch nog ff iets kwijt.
Ik heb zelf ook van die thermo laarzen, ik ben behoorlijk zwaar en daar horen dus ook dikke kuiten bij. Maar ze passen prima, er zit klitteband aan dus je kan ze zo strak dicht doen als je maar wil. Ik zelf krijg alleen het tweede bandje niet helemaal dicht.
Veel succes ermee!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 20:20

ik kan me nou niet voorstellen dat dat lekker rijd of ben ik nou gek?

Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:24

ik heb ze ook en ik vind ze geweldig. ze zijn hartstikke warm en rijden lekker. het enige nadeel is dat ze niet waterdicht zijn, maar je kan ze wel inspuiten.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 22:04

het rijd ook niet echt super omdat ik in mijn beugel blijf haken als ik doorschiet of mijn hakken niet goed uitdruk maar goed de ene laars is de andere niet!!! Haha! ik kan ook geen fijne hulpen geven en het duurt ff voordat het doordringt volgens mij!!! Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 22:05

Citaat:
Op 2001-10-31 19:20, schreef Steef:
ik kan me nou niet voorstellen dat dat lekker rijd of ben ik nou gek?


jawel ik vind ze best lekker rijden..
maar ik gebruik ze meestal alleen op stal enzo met rijden doe ik m'n laarzen toch wel aan.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 23:28

Zitten lekker, maar ik heb geen dikke kuiten. Ik zou dus niet weten hoe ze jou zitten. Maar ze zijn best ruim hoor, en de klitteband kan ook best ver.

Grtjs.