Een ramp met afladen Help!!

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Valery

Een ramp met afladen Help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 20:34

Jorden is met afladen van de trailer een grote ramp...hij loopt er zo op zonder 1 probleem.. maar dan het afladen...
hij stormt eraf..mee lopen kan niet eens hij word dus met een longeer lijn eruit gehaald want je kan er niet tegen meelopen, gisteren had elody een wedstrijd met Jorden eenmaal daar gekomen afladen, hij ramt 2x keihard tegen de stang aan, echt heel eng leek dat omdat hij onder de stang kwam met zijn kont maar bleef gelukkig niet vast zitten wel een stuk wel van zijn kont maar ja stang erachter weg gehaald komt hij er toch afstormen niet normaal ik moest hem opzij duwen omdat hij ook nog eens scheef ging..echt heel eng en gevaarlijk..elody schrok zich dood en durfde bij het uitladen thuis niet meer te kijken en ging dus ergens staan waar ze het niet kon zien.. vandaag had elody weer een wedstrijd en hetzelfde begon weer..maar thuis begon hij te steigeren en achteruit te rammen toen de klep zelfs nog niet naar beneden was..dus even gewacht totdat hij 'stil' stond..klep naar beneden.. en ja hoor daar ging hij weer maar nu had ik een zweep in mijn hand en kreeg hij een mep op zijn kont eindelijk stond hij stil in de trailer pinnen eruit gehaald stang weggegooit en ja hoors meneer stormde erweer uit...

echt dit word echt gevaarlijk voor hem maar ook voor mij...
hebben jullie tips om hem dit afte leren dat hij niet als een gek van de trailer afgaat??

*~* Als 1000anderen van je houden,maar je houd niet van jezelf,zal andermans liefde niet overkomen.*~*

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:42

Heel veel oefenen.
Je kunt beginnen met voetjes op de klep en weer rustig terug stappen steeds een stukje verder.
Veel paarden vinden het een beetje eng en gaan daarom maar heel hard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie