Verzorgster Honey

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Verzorgster Honey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 16:32

Omdat het huidige verzorgstertje van Honey steeds minder vaak kan ben ik op zoek naar een verzorgster erbij.
Het gaat mij vooral om het rijden, aangezien ik dat zelf niet meer kan en Hon het wel erg leuk vind.
Dus ik een briefje opgehangen op stal, en er kwam een reactie.
Ik ken het meisje, en ze is (voor zover ik het zie) erg lief tegenover de paarden. Maar, ze is "al" 13, en zal dus ook niet echt kunnen rijden op Hon (qua gewicht wel, maar ze is niet de kortste).
Aan de ene kant wil ik haar een kans geven, omdat ik zelf weet hoe moeilijk het vroeger was om aan een verzorgster te komen.
Aan de andere kant wil ik echt een klein meisje dat lekker met Honey kan rijden.

Wat zouden jullie doen?


Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:34

Ik zou t niet doen.
Als ze er te groot voor is, schiet t ook niet op natuurlijk. Gewoon verder zoeken naar een kleiner meisje.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:02

Ik zou haar juist wel een kans geven, zeker als je zegt dat haar gewicht goed is, haar lengte maakt dan toch niet zoveel uit.
Kan ze geen andere leuke dingen met hem doen, zoals voor een karretje ofzo? En zo nu en dan rijden?

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:02

dat denk ik ook ja, als je zelf liever een kleine verzorgster wil dan zou ik ook echt voor een kleine verzorgster gaan en niet een eigenlijk te grote verzorgster nemen

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:05

Njah ik zou het ook niet doen......niet om vervelend te zijn, maar meisjes kunnen ineens heel erg uitdijen en om dan te zeggen: ik heb liever dat je niet meer komt is nog pijnlijker!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:08

Probleem met zo'n meisje is dat ze na de leeftijd die ze nu heeft flink zal gaan groeien en ook zwaarder zal worden. Ze zal er dus snel weer 'uitgegroeid' zijn. Ik neem aan dat het je bedoeling is dat er een verzorgstertje komt die er langere tijd op kan blijven rijden.
Ook voor het meisje zal het denk ik sneu zijn als ze er al snel weer uitgroeit.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:08

JE kan haar zeggen, dat je haar wel wild, maar zodra ze echt te groot is dat ze dan een ander moet zoeken, of je kan haar wel enmen, tot de tijd dat jij een heel leuk lief ruitertje heb gevonden, als je dat met haar bespreekt, kan ze toch nog een paar keer rijden.

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:12

Ik ben het met horsewisper eens! Je hebt toch nog tijd nodig om een kleiner ruitertje te vinden en tot die tijd kan ze er toch op rijden. Dit moet je dan wel duidelijk tegen haar zeggen om misverstanden te verkomen.

Up to Date is een toppertje

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:46

ik zou het niet doen. ze groeit zeker nog veel, en als je het haar dan moet zeggen, is het erg vervelend.

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 74 bezoekers