trailerverlichting

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 22:47

het viel me vandaag op dat de tweepaardstrailer die ik meehad naar wedstrijd geen verlichting op de wielkasten heeft zitten die naar voren schijnt. Ik dacht dat dat verplicht was, als de trailer breder was dan de auto, of niet? Ik vond het in elk geval vervelend rijden in het donker. eeen tweepaardstrailer is toch altijd breder dan een auto? Lijkt me dat die verlichting er dan standaard op meot zitten, of niet?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 07:55

Ik geloof ook dat het verplicht is.
Onze 2 paards heeft het wel.
En hij is iid breder dan alle auto's op 1 na.. die van ons. Hij is net zo breed als de hyundai santa fe.
Mijn 1.5 paards trailer is zelfs smaller dan deze auto.
Ideaal behalve met parkeren.. Op de meeste parkeerplaatsen kan ik niet staan omdat je dan dus niet uit de auto komt als je 'm tussen 2 wagens zet.
vak is te smal Scheve mond\
Reflectoren zijn pas verplicht (voor enachter de wielen) als de combi langer is dan 10 mtr.
Kon het nergens in m'n boekje vinden maar deze vraag werd gesteld op het examen en wist ik dus niet Schijnheilig

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 17:34

Wij hebben een anderhalf en die heeft ook van die cotour (?) lichtjes. Van de voorkant zijn ze gewoon geelig (wit) en aan de achterkant rood. Lijkt me ook wel veiliger als het erop zit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie