Wachten met handelaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:19

Ik sluit me bij Kim aan, maar ik denk heel eerlijk gezegd dat je tegen een muur praat.
Kelly laat haar pony liever nog een seizoen afraggen op het strand, of naar Italie vervoeren om daar eerst verminkt en dan geslacht te worden. Als zij het maar niet hoeft te zien.

Goedgekeurd onderschrift :)


xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:27

Nou, okee hier ben ik uitgepraat. Voor de milliardste keer: Ik heb meer respect voor paarden dan je denkt. Vriendjes zijn?

Wat je nu zegt is de grootste onzin die je maar kunt verzinnen.
Maar jij hebt natuurlijk makkelijk praten met een leuk jong paard onder je reet waar je nog mee vooruit kan, je moet eens weten wat ik wil Ach gut ....man hou toch op met zeuren en mij veroordelen voor dingen die gewoon voor geen meter kloppen.... Lips are sealed
Sorry maar ik vind je nu echt te ver gaan....
Ze staat trouwens thuis....andere boer andere pensionstal en ander land (waar moet ik het vandaan toveren? uit de lucht? Alles wordt hier volgebouwd door deze sch**tgemeente ) oid heeft dus geen zin....wat moet ik met een paard 10 km verder op pension als ze aan huis kunnen staan? Blond
Dat ik er het liefst ook nog eens centen voor wil krijgen is ook nog eens kwats, voor een goed huis zou ik haar nog wel gratis weg willen geven! Maar hoe kan ik dan weten of die mensen hem dan niet meteen ff naar de slacht brengen en er nog aan verdienen ook?? Doei, doei

Maar goed, nu je zulke zielige reacties uit gaat kramen kap ik ermee. L*l maar een eind de lucht in, ik ga slapen want ik begin hier behoorlijk witheet te worden van jou onnozele veroordelingen en andere kwats die je hier over mij ligt uit te kramen....gewoon te kinderachtig voor woorden... Stoom uit je oren

Ik had van jou met je "goede naam hier op bokt (is d'r geen kotsgezichtje?) " wel anders verwacht. Verward

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:30

Ik geef je 200 euro voor die pony, en ik kom m van het weekeinde ophalen......... als je daarmee accoord gaat.

Ik meen het heel serieus

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:33

Ik zal het er over hebben met ons pap en mam......

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:34

Doe dat, en ik hoor graag van je

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:37

Laat trouwens maar, aan mensen die me zo liggen te veroordelen zou ik beter geld bij kunnen vragen...ik zoek wel een "beter" tehuis voor haar.
Truste

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:38

xxappiexx schreef:
Laat trouwens maar, aan mensen die me zo liggen te veroordelen zou ik beter geld bij kunnen vragen...ik zoek wel een "beter" tehuis voor haar.
Truste


oeeehhh deed het zeer om zo hard door die mand te vallen????

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:38

hoiii
je kent me vast wel (xxxjanicexxx op dierennatuur) en ik snap je echt nog steeds, als enige van beide forums heb ik het idee! en als je haar eenmaal 'verkocht' hebt is gewoon dat hoofdstuk afgesloten, dat is vrij normaal vind ik. toen mijn verzorgezeltje verkocht werd wilde ik eerst meteen langs maar ook dat heb ik achterwege gelaten. het hoofdstuk is voor mij nog niet afgesloten, ik wil haar zeker nog een paar keer zien omdat ik niet normaal afscheid heb kunnen nemen aangezien ik op een middag hoorde dat ze verkocht zou worden en begin van die avond al in de trailer zat veel sterkte iedergeval nog! je krijgt niet echt steun op beide forums...

jeej, in mei naar tsjechie!!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:39

thnx meloentje! een beetje steun is wel welkom ja....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:40

Mijn aanbod staat nog steeds, wil het dier van je kopen voor 200 euro.... krijgt een goed tehuis........

Dat is toch wat je wil voor je paard........ of misschien toch een beetje niet?

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:41

ja dat dacht ik ook wel ...maar ik denk dat ik maar ff ga slapen, ben errug moeeeee (gaap). ik kijk morgen wel verder hoe het is 'afgelopen'...

jeej, in mei naar tsjechie!!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:41

Ik geef haar nog liever gratis weg aan iemand die niet zo onnozel doet.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:43

Een goed tehuis ging het toch om. Het ging toch niet om je eigen belang, maar toch om de pony........ die pony krijgt bij mij een goed tehuis het liefst gratis....... dus dat is mooi meegenomen....... hou ik ook mn geld in mn zak Haha!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:45

Bij jou krijgt ze geen goed tehuis. Daar ben ik zeker van! Ik ben immers ook een slechte eigenaar die haar paardje het liefst op transport zet naar Frankrijk...want dat is jou theorie....dan moet het zo dus kloppen
ik een slechte eigenaar, jij een slecht tehuis.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:47

Hoezo zou ze bij mij geen goed tehuis krijgen dan??????? Ik ben super goed voor elk paard dat ik in handen heb. Kan je aan alle bokkers vragen die les van mij hebben of aan bokkers die weten hoe ik de paarden opvang. Goed tehuis verzekerd!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:48

Kelly, geloof me, bij Kim krijgt ze het wel goed, ik ken haar, en ze zal zich met hart en ziel voor die pony inzetten.
Daarom maakt ze het je ook zo moelijk. Knipoog
Ze wil gewoon het beste voor de pony, en dat is helaas geen handelaar.

Goedgekeurd onderschrift :)

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:50

Sorry, maar ik verkoop niks aan haar. Zij heeft mij hier voor van alles en nog wat liggen veroordelen waar ook geen zak van klopt.
Dus als zij denkt dat ik niet het beste wil voor mijn paardje denk ik dus dat ze het bij Kim bar slecht gaat krijgen.
Zo denkt zij, zo denk ik
truste

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:53

Dan ben je jammer genoeg kortzichtiger dan ik dacht.
Het is alleen maar een goed teken dat Kim zo bezorgd is om een wildvreemde pony. WAt moet ze dan wel niet met haar eigen pony?
Daar gaat ze dan helemaal voor door het vuur Knipoog

Goedgekeurd onderschrift :)

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:53

aan iemand die banketstaaf tegen je doet zou ik ook m'n paard niet verkopen...

jeej, in mei naar tsjechie!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:54

Ik weerleg alleenmaar wat je zelf zegt.

Jij zegt het beste voor te hebben met je pony, Ik weet hoe de handel werkt...... en zeg dat het niet goed is.

Voorts bied ik geld op die pony, voor een goed tehuis........... en das echt een goed tehuis...... en alles wat je eerder heb gezegd gaat dan niet op!

das pas vreemd.

Ik heb jou verder nergens voor uitgemaakt behalve voor iemand die net doet alsof de toekomst van haar pony voor haar belangrijk is............

en dat blijkt dus.

Jouw pony zou het heel goed hebben bij mij.... maar om PERSOONLIJKE redenen doe je haar toch niet over aan mij.....

i rest my case

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:55

meloentje schreef:
aan iemand die banketstaaflig tegen je doet zou ik ook m'n paard niet verkopen...


dan gaat dus niet het belang van de pony voor maar het belang van het baasje..............

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:56

Het ligt eraan waarom iemand banketstaaf doet.
Als dat is om je de grond in te boren, dan kan ik me voorstellen dat je de kont tegen de krib gooit.
Maar KIm probeerde je duidelijk te maken, dat de pony geen goeie toekomst tegemoet gaat als hij naar een handelaar gaat, en ik geef toe dat ze het niet echt subtiel gebracht heeft.
Maar ik weet zeker dat ze de pony een super tehuis kan bieden.

Goedgekeurd onderschrift :)

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:58

ja oke, dat ben ik wel met je eens, ik zou inderdaad ook wel als eerste naar je paard kijken hoe die het krijgt en dat blijkt goed te zijn maar ik zou niet zomaar zeggen tegen iemand die niet al te aardig heeft gedaan tegen je: ja is goed, de koop gaat door, je kan hem dit weekend halen...
ik snap daar kelly ook wel een beetje in

jeej, in mei naar tsjechie!!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:00

Nee, ik eerlijk gezegd niet.
Ik denk dat ze haar trots opzij moet zetten. Ze kan haar pony naar een goed tehuis verkopen, maar ze stuurt haar blijkbaar liever de handel in, met minimaal een erg onzekere toekomst.

Goedgekeurd onderschrift :)

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:29

Ojee, ik ga me er toch mee bemoeien...........

Als de oudere pony echt BRAAF is, en hij kan als ie bijv dag en nacht in de frisse lucht staat, functioneren ZONDER problemen, dan kan ik hem wel particulier verkopen als leerpony.
Hoest ie?

T wordt idd wel moeilijk als ie bijv niet op te zadelen is door een kind.

Onze Tosca, zie de site, die komt van een meisje waar de pony een hele goede band mee had.
Helaas kunnen wij zelf, en mensen die komen kijken, niet zo heel goed met de pony overweg.
Ik heb dat meisje een particulier adres beloofd, en de pony staat er dus al weer een tijdje.
Is toch best moeilijk zoiets.

Maar als jouw pony braaf is, bied ik meer als Kim, en inruilen is voor jou in dit geval aantrekkelijker. Knipoog

Als ie niet braaf is ,zeg ik je heel eerlijk, dat verkopen aan een particulier moeilijk wordt.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tengeltje11 en 41 bezoekers