Edward Gal Fanclub?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:39

Ik meld me aan!

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:25

Heb hem gezien met Gribaldi op CHIO: geweldig! Winnen en lachen (maar dat gaat vast en zeker samen )
In ieder geval, check http://www.edwardgal.nl/, kan je i.i.g. van zijn foto genieten. Én -voor de stalkers Cool Cheese! Tong uitsteken onder ons- zijn contactgegevens vinden....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:59

Pfff nou die Edward heeft wel ontzag bij mij afgedwongen. Mens wat kan hij ontzettend goed rijden. En niet alleen Lingh maar ook die andere (jonge) hengsten rijdt hij echt fantastisch

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 02:23

Ik meld me aan als lid!! Ik vindt gribaldi niet alleen geweldig maar edward ook wat een topper!!

chantalxx
Berichten: 6
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:22

heej nou volgens mij is der al wel een fanclub hoor. kijk maar op zijn site www.edwardgal.nl en zitten er hier op bokt.nl nog meer bekende ruiters zoals edward wat zijn hun namen dan hier? GROETJES

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:46

Babette1 schreef:
Ga maar eens bij hem thuis op stal kijken ............


Nee, ik word ook geen lid...
Wat hij in de ring laat zien, dat ziet er mooi uit, maar verder...

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:45

Zonder geld hebben de meeste toppers weinig kansen, dus het is niet eerlijk om dat over Lingh te zeggen.

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:21

Babette1 schreef:
Ga maar eens bij hem thuis op stal kijken ............


Nét doordat ik bij hem thuis op stal ben wezen kijken (toevalstreffer.. een vriendin/mijn instructrice had les van hem) heb ik zoveel respect voor hem gekregen.
We waren een tijd voordat de les begon aanwezig en hebben staan kijken toen hij een aantal paarden trainde.. waaronder Lingh Vingers aflikken !!
IK vond dat hij zijn paarden erg vriendelijk trainde, en de paarden oogde stuk voor stuk gezond en wilde graag werken!
Bij Edward heb ik géén slof gezien aan een stang en trens hoofdstel (ook niet aan alleen een trens hoofdstel)! Wél heb ik iemand anders daarmee zien rijden, bij hun op stal, maar dat staat los van Edward.. vind ik dan hè!!

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:22

Mijn ouders hebben edward ook wel eens zien rijden vóór zijn spetterende cariere.. En dat was zes keer niks. schijnt dat hij zat als een hobbezak. Daar is nu niks meer van te zien..
Ik meld me dus zeker aan als de fanclub er komt... Heb bij het NK bijna 30 foto's van hem geschoten. Maar verder ben ik echt niet verslaafd hoor... Knipoog