rijden op shetlanders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:23

ik ben 50 kilo.. dan maakt het echt niet meer uit of je 1.45 bent of 1.76 want het gewicht blijft hetzelfde. Maargoed ik zeg ook dat de kar nu kapot is en we daarom nu zo even naar buiten gaan

Edit: Lees, als de kar weer gemaakt is doen we dat weer.
Laatst bijgewerkt door jesuisRooos op 24-06-10 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

DeniseM
Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-11-05
Woonplaats: Maassluis

Re: rijden op shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:28

Ik snap zelfs niet dat iemand van 50 kilo nog op een shetje durft te rijden..
En je gaat toch niet met je 1.60 op een shetlander zitten, dan sta je toch voor gek.. kom op zeg!

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:34

jesuisRooos schreef:
ik ben 50 kilo.. dan maakt het echt niet meer uit of je 1.45 bent of 1.76 want het gewicht blijft hetzelfde. Maargoed ik zeg ook dat de kar nu kapot is en we daarom nu zo even naar buiten gaan

Edit: Lees, als de kar weer gemaakt is doen we dat weer.


Ja zeker wel. Wat dacht je van de hefboomwerking buiten dat je dan je paard uit evenwicht brengt voel je ook veel zwaarder dan dat je bent dus dat maakt wel degelijk verschil.

Een paard laat z'n zwakte niet zomaar zien.
En daarbij omdat mijn paard het geweldig vind om in een enorme wei met fructaanrijk gras te staan maakt het niet meteen goed voor haar.
Een paard weet in die zin niet wat goed voor hem is en daarvoor is een ruiter/verzorger voor!

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:40

Citaat:
Ja zeker wel. Wat dacht je van de hefboomwerking buiten dat je dan je paard uit evenwicht brengt voel je ook veel zwaarder dan dat je bent dus dat maakt wel degelijk verschil.

Een paard laat z'n zwakte niet zomaar zien.
En daarbij omdat mijn paard het geweldig vind om in een enorme wei met fructaanrijk gras te staan maakt het niet meteen goed voor haar.
Een paard weet in die zin niet wat goed voor hem is en daarvoor is een ruiter/verzorger voor!


Ik doe dit niet dagelijks, niet wekelijks. En zoals ik al zei doe ik dit omdat de kar kapot is. Ik zal hier dus ook niet mee doorgaan daarna.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:41

jesuisRooos schreef:
Citaat:
Ja zeker wel. Wat dacht je van de hefboomwerking buiten dat je dan je paard uit evenwicht brengt voel je ook veel zwaarder dan dat je bent dus dat maakt wel degelijk verschil.

Een paard laat z'n zwakte niet zomaar zien.
En daarbij omdat mijn paard het geweldig vind om in een enorme wei met fructaanrijk gras te staan maakt het niet meteen goed voor haar.
Een paard weet in die zin niet wat goed voor hem is en daarvoor is een ruiter/verzorger voor!


Ik doe dit niet dagelijks, niet wekelijks. En zoals ik al zei doe ik dit omdat de kar kapot is. Ik zal hier dus ook niet mee doorgaan daarna.


Dus dat maakt het goed dat het nu wel even kan?
Sorry vindt ik een beetje vreemde beredenatie maar goed is je eigen shet.

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: rijden op shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:50

Tja klopt, ik denk dat we ook wel kunnen stoppen met deze discussie. We zullen het toch niet eens worden, misschien was het wel verkeerd maar ik men volgende week toch weer..

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: rijden op shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 00:00

Aangezien dit een zeer oud topic is plaats ik hier een slotje.