Stoppen met Showteam... ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Stoppen met Showteam... ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:51

Ik loop er al een poosje mee.. ik wil gaan stoppen met mijn showteam. Het loopt hardstikke goed, daar ligt het niet aan maar heb er een soort geen zin meer in.. Vind het echt heel leuk hoor, maar de "kik" is er niet meer. Daarbij is het moeilijk om ook echt wat te verdienen ermee... Veel mensen willen een show maar ze hebben allemaal "geen budget" en kunnen alleen de reiskosten betalen.. Tja en ik ben dan weer zo van "ach ik kom wel" ...
Ik heb het nu ook verschrikkelijk druk, met [***] en met mijn nieuwe bedrijfje Debo Design. Heb daarom weinig tijd om wat met Ry te doen.. en als ik dan wat kan gaan doen moet ik trainen en kan ik niet even gewoon lekker rijden.. Zodra ik even bezig kan zijn met hun moet ik VD doen.. ik wil eigenlijk gewoon even lekker rijden buitenritje of de westernriding weer een beetje oppakken...
Met Mexx wil ik over een jaartje aangespannen gaan rijden en wil proberen om later met hem te gaan starten en nog later mijn span wil uitbrijden naar een 2 of 4 span.. Niet dat Mexx al zo veel mee doet die huppelt meestal alleen een beetje mee in de show's, maar merk aan rydar dat ik hem sommige dingen beter niet had kunnen leren hij kan onder het zadel behoorlijk tekeer gaan als ik perongeluk "een knopje" raak.. Wil Mexx niet zo veel knopjes geven als ry heeft dan kan je er echt alleen maar VD mee en verder weinig anders... Natuurlijk als ik stop met VD trainen en meer ga rijden is Ry ook weer een gewoon lekkere rijpony... en heb dat denk ik toch liever als een VDkanon....

Toch vind ik het aan de andere kant moeilijk om "afscheid te nemen" van mijn show's als ik eenmaal bezig ben geniet ik er toch van..

Wat zouden jullie in deze situatie doen?


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:04

Tja, moeilijk. Ik denk dat ik het zou gaan beperken tot enkele shows. Het toch blijven doen, maar niet onwijs veel. Die knopjes blijven er toch wel op zitten, daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Dat kan je een paar weken voor een show zo weer op pakken.
Het gebeurt ook wel eens dat Dennis echt een maand geen enkele oefening doet, en zodra ik het vraag komt alles weer naar boven en doet hij echt weer alles super enthousiast voor me.

Doe wat je zelf leuk vind, dat is het belangrijkste!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:17

dat ry het het niet vergeet weet ik wel zeker daar ben ik ook niet bang voor, maar ik train altijd een maand van te voren en heb ong om de maand een show dus blijf trainen... Ik denk dat ik op mijn gevoel moet afgaan en dit jaar netjes af maken en er dan mee stoppen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, Kimmej en 122 bezoekers