hoge of lage?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hoge of lage?

Hoge
29 (96%)
Lage
1 (3%)

Totaal aantal stemmen: 30


gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:04

Als ik ver weg moet dan zet ik hem in de reisbandages(met onderlappen!) en eventueel nog een springschoentje eronder

Ik vind die transportbeschermers waardeloos of achterlijk duur...Ze gaan me teveel zweten onder die dingen en de betaalbare hebben mijn paarden er iig zo vanaf(of heb ik nou van die draken Verward ).

Ik weet welke jij bedoeld en dat zijn die slappe dingen, die draaien zo snel onderweg Clown

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:58

waarom inpakken?
beter voorkomen dan genezen, ik heb dan geen eigen paard, maar bv tijdens het rijden zou ik geen beschermers gebruiken, moet die maar leren zen benen op te heffen Haha!
maar tijdens het transport staat je paard in een kleine benauwde ruimte, als hij maar even zen evenwicht verliest, en hij zet een pas achteruit of opzij, gelijk naar waar, dan stoot die zich gemakkelijk
en in het verkeer komt het wel es voor dat je kort moet remmen, als je paard dan zen evenwicht lelijk verliest, en zen benen zo verwondt, dat hij enige tijd uit de running is, of nog erger, voor altijd uit de running, dat risico zou ik niet willen lopen als het voorkomen zou kunnen worden door een paar transportbeschermers om te doen
10 minuutjes meer werk, kan jouw paard zijn leven redden...