Te groot

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:14

Ik vind zelf altijd dit om nog goed en serieus te kunnen rijden.

90 cm: ong 40-45 kilo
1 meter: ong. 50 kilo

Zij zou dus in mijn ogen echt een hele flinke, grote, stevige shet nodig hebben en geen shetje van 90 cm.
Hoe lang ze is interesseert me dan niet eens.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:31

Ze is wel te zwaar voor een shetje van 90 cm.
Te lang zijn is vind ik nooit zo'n probleem, maar bij het gewicht wel en ik vind dat het niet kan.

Romano_lover

Berichten: 136
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 19:36

Nou hert is een hele sterke shet. Volgens mij kan hij wel wat hebben en de Bazin zegt ook dat het kan en sorry de shet id 1.09 Ik had verkeert gemeten SORRY Scheve mond Scheve mond Maar dus de meningen zijn heel erg versprijt!!!! Maar die pony heeft erg echt geen last van en hij zit ook heel vrolijk te galloperen!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:40

een shet is niet voor niks een shet, hij kan wel wat hebben.
ze kan er gerust nog wel op rijden (lees: niet springen of zo)
en je merkt het wel al de pony er moeite mee heeft, hoor. dan loopt ie sloemer, is snel moe, ,zakt zichtbaar een beetje door als je erop gaat zitten...

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:41

Romano_lover schreef:
maar vinden jullie dat ze er nog op mag rijden. Want zij zit nog steeds HEEL erg te twijvelen!!!!!


Vanaf hier kunnen we nooit bepalen of het wel of niet kan. Daarvoor moet je bij wijze van spreken een filmpje hierop zetten zodat we een beeld kunnen vormen en kunnen zien hoe de pony het vind.

Nu zeg ik: het kan niet

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:42

Romano_lover schreef:
Nou hert is een hele sterke shet. Volgens mij kan hij wel wat hebben en de Bazin zegt ook dat het kan en sorry de shet id 1.09 Ik had verkeert gemeten SORRY Scheve mond Scheve mond Maar dus de meningen zijn heel erg versprijt!!!! Maar die pony heeft erg echt geen last van en hij zit ook heel vrolijk te galloperen!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*


Je zegt zelf dat hij vrolijk galopeerd ect, dan is het toch goed? Waarom wil je dan weten wat wij ervan vinden, je geeft zelf het anwtoord al Lachen?

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:50

Romano_lover schreef:
Ik heb samen met en meisje een verzorgpony(een shetlander). Zij denkt dat ze er te groot voor is ik weet het niet ze is 1.70 en weegt ongeveer 60 kg. Kan ze er nog op? Ik denk niet maar de bazin zegt dat het nog kan heeft ze gelijk of niet ik wil graag weten!!!Al vast bedankt *LOL* OK dan! OK dan!

hoe groot benjij dan???

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:00

Tuurlijk kan dat wel, als ze de pony er niet mee in de weg zit, en ze er beide lol in hebben!

Denk niet dat echt serieus dressuur rijden oid kan, dan is ze denk ik een beetje te lang.. Lachen

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:11

Ik vind dit niet over the top ofzo, maar dat je vriendin aan het twijfelen is wil al zeggen dat het eigenlijk niet zo goed is voor de shet. Wat maakt haar twijfelen ; de reacties van mensen? Als dat het geval is, vind ik dat ze gewoon lekker moet rondkrossen op die shet en zich niets van anderen aan moet trekken, zij beslist toch of ze erop rijd en een ander toch niet?
Er zit bij mij een meisje in de klas van 17 die ook nog op d'r shet rijd, ik heb het gezien en die vond het GEWELDIG! Leuk toch, een verzorgshet?

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 02:39

Als ze dr samen lol in hebben waarom dan niet? En als dat beesje niet door zen beentjes zakt dan kan het no, meestal is het gewicht niet zi erg maar het ziet er niet uit en als ze lol hebben samen moet je daar schijt aan hebben!!!!
Ik zou zeggen ga lekker met dat beestje lol maken OK dan! Ach gut *LOL* Haha!

maar ik kreeg de indruk dat het voor jou niet slecht uit komt? Schijnheilig

Romano_lover

Berichten: 136
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 10:54

meiske16 schreef:
hoe groot benjij dan???
Nou ik ben 1.60 en weeg 49 kg ik genk dat dat toch nog wel kan of is dat ook te zwaar. Verward Want ik ben ben niet echt groot en mijn vriendin die zichzelf te zwaar
vind zegt ook datv ik er nog op kan. Nagelbijten / Gniffelen Of ben ik ook te zwaar