vraagje over deze jas: MLW Ladies Spring jacket

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-01 11:12

haai mensen ik ben van plan deze jas te kopen

Afbeelding

en dan in het blauw..

nou had ik een vraag ik heb wel eens gehoord dat meerdere deze jas hebben gekocht!
hoe bevalt die bij jullie er staat in het stukje voor de koelere zomerdagen zou die dan te okoud zijn voor de tijd van het jaar?
kun je hem wel het hele jaar door dragen?
en hoe vallen de maten groot of wat kleiner?
ik dacht aan een s of een m maar al vallen ze klein heb ik zeker wel een m nodig.

ik hoop dat julluie kunnen helpen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 14:18

Ik heb hem, ze vallen klein en het is een beetje lente/zomerjas, maar als je er een bodywarmer onderaan doet ook een winterjas Party!!

Nadeel is dat ze niet echt waterdicht zijn, verder vind ik hem wel lekker zitten.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-01 18:07

jeetje vervelend zeg...dat die door lekt..
is deze jas een aanrader of denk je dat ik het beter niet kan doen?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:37

Ik vind hem zeker een aanrader. Valt idd wel klein vind ik.
Het is wel een beetje een najaar jas, niet echt voor de winter. Maar ik heb hem nu nog steeds aan, met een iets dikkere trui eronder aan.
Ik vind vooral het zakje voor de rits, achter het "windflapje over de rits" ideaal! Eenbinnenzak zeg maar, maar je hoeft je jas er niet voor open te doen. Ideaal voor zakmes ed.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 19:53

O, die heb ik gepast. Ik moest een nieuwe jas hebben voor 's zomers, maar hij stond totaal niet bij mij. Hij viel nogal raar (bij mij dan he) Knipoog

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:43

Echt een mooie jas, ik denk er ook al heel lang over na om deze te kopen, en ook in het blauw, alleen jammer dat hij niet waterdicht is

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:45

Ja Jantine dat zakje vind ik ook ideaal! Ik heb er meestal mijn mobieltje in *LOL*
Maar eh nee ze zijn niet echt waterdicht helaas...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 22:56


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 22:02

dank je karin ik zal kijken!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 22:09

hier in een bericht las ik:

Hij is lekker wind en regendicht.

en jullie vertelde me dat hij niet regendicht is..gaat die lekt die snel door?
of kun je um wel gewoon aan als het zachtjes regent ik bedoel lekt die dan al meteen door?
want ik heb zelf wel zo'n zomer jas van dat spul wat echt meteen door lekt..

Hij is dus niet gevoerd maar omdat hij wel helemaal winddicht is, is hij goed in de winter te dragen. Maar ook in de zomer dus.

en dit vind ik dus ook wel handug!!

Ik heb hem gekregen, een hele mooie jas. Blauw zoals ik bestelt had, ook in de goede maat en hij paste ook nog!
Wat denk je? Zit het electronische label er nog aan!!!

oei ik hoop dat het bij mij goed gaat Knipoog Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 06:23

Bij een kleine bui is tie wel waterdicht, maar ga nou niet in de stromende regen paardrijden, want je bent daarna echt zeiknat!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 08:05

Ik had deze jas ook. Maar na een jaar dagelijks dragen was hij echt helemaal op. Maar ik heb er wel veel plezier van gehad. In het begin was hij wel waterdicht maar na een wasbeurt niet meer maar dan kan je hem inspuiten met bijvoorbeeld Harmisol. Ik heb hem weggedaan omdat er nu echt gaten inzaten (per ongeluk langs de muur geschuurd) en ik kreeg hem niet meer schoon in de was.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Saranghea en 34 bezoekers