info over side Pull ?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Quinzy

info over side Pull ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 10:53

Wie kan me hier wat meer info over geven? Ik doe dus Nhs met mijn tinker en hebt nu anderhalf jaar alleen grondwerk gedaan met een Nhs leeraar. Maar deze leeraar heeft jammer genoeg weinig tijd voor het rijden. Nu heb ik een Nhs leeraares gevonden hier in de buurt die me echt Surieuse aan het rijden zet. ik voel de spierpijn nog van zaterdag Haha! Sweety heeft nooit graag een bit gehad en het is ook me bedoeling zonder te gaan rijden. nu deed ze haar vrijdag een side pull aan. Ik moest wel met superlange teugels rijden wat het ging erom me paard overgangen te laen maken met mijn zit en niet met mijn teugels. Maar ik zou dus nog wat meer info willen over de Side Pull ik vond het echt wel een goed ding mits je het goed gebruikt natuurlijk en wil er misschien 1 aanschaffen voor sweety.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:28

De Side-pull is een 'western'-optoming die veel gebruikt wordt voor jonge paarden of als ze aan het wisselen zijn.
Gebruik de zoekfunktie eens, er is al veel over geschreven.

De neusring kan behoorlijk staf inwerken en wordt vaak voorzien van een zacht bontje.
Hij kan van enkel of dubbel scherp touw of leren rawhide (koeienhuid) gemaakt zijn.
Ik zou hem niet gebruiken als je er niet mee bekend bent, dus alleen onder begeleiding zoals je nu ook doet.

Te koop: boomloos zadel van goede kwaliteit
http://www.bokt.nl/markt/ad/430699/boom ... l-colorado

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie