Probleem: trektocht met 2 ruiters en 1 paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosemarie

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Gorssel

Probleem: trektocht met 2 ruiters en 1 paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 11:16

Ik zou graag met mijn zusje volgend jaar in het voor- of najaar een trektocht doen van een week. Nu heb ik een eigen paard, maar mijn zusje niet. Zij heeft ook geen verzorgpaard. Ik ben 28 en zij is 16. Heeft iemand tips zodat we met zijn tweeen te paard toch een trektocht kunnen maken? We zoeken in de pony-sfeer (Fjorden, Haflingers, Merens, Connemara e.d.)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:17

Waar ga je die trektoch doen dan? Alleen? Met een groep? Wil je begeleiding mee? Is er geen mogelijkheid om voor die week een paard te huren?

Rosemarie

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 11:36

We willen met z'n tweetjes en het plan is om van mijn huis (bij DEventer) naar mijn zusjes huis (bij Roden in noord-Drente) te rijden. We willen geen begeleiding mee. En ik ben nog weinig stallen tegen gekomen waar je een paard kunt huren voor een week zonder begeleiding. Als jij een idee hebt? Ik zou wel graag willen dat mijn zusje van te voren een aantal keer op dat paard kan rijden, ook buiten, zodat ze het paard een beetje leert kennen. Ik wil geen wildvreemd paard mee! Het liefste zou ik het via een particulier doen. En uiteraard in goed overleg.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:43

Veel succes met het vinden van een paard. Ik zou mijn paard niet zomaar meegeven...

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:43

www.hetlamoen.nl hier kun je ook paarden huren voor een huifkartocht voor een week zonder begeleiding (als je genoeg ervaring hebt) misschien kun je daar ook wel gewoon paarden huren. (alleen maar fjorden en merensen)
het lamoen is in markelo, dus ook niet heel erg ver van deventer vandaan
Laatst bijgewerkt door Liselot op 21-06-04 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:49

Misschien bij het Fjordenpaard in Amerika (Eén?)