BM Stables?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:23

Tessebes schreef:
Ik heb met Natasha contact gehad via PB. Ik wist dat mensen waarbij ik vroeger had bijgereden een pony ergens in brabant hadden ingeruild voor een paard. Natasha kon het zich nog herinneren en dat vond ik toch wel bijzonder!
Je kunt nooit iedereen 100% tevreden maken, maar jammer genoeg komen meestal alleen de negatieve verhalen in de publiciteit.


Nu je het zegt, heb ik idd ook wel eens contact met Natasha gehad via pb over een pony die ik heb gereden. Ook die pony kon ze zich nog herinneren Denk idd dat er weinig handelaren zijn die nog zoveel weten over ponies die ze op stal gehad hebben.....

Charaz

Berichten: 24314
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:32

Ik heb 2 pony's bij Melanie vandaan, een draver en onze Riva. Allebei prima gezond en goud eerlijke pony's.

Verder ken ik nog 2 andere pony's (tenminste die ik vaak zie dan) die bij Mel vandaan komen ook 100% in orde.

Met elke handelaar is gezeik, maar ik ben tevreden over Mel (en ik zeur zelf nog het meeste hé Mel Knipoog )

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:44

FlairS schreef:
Je hoort altijd eerder iets als het niet goed gegaan is,dan dat het wel goed gegaan is.Ook met stalling is dat zo.Ik heb zelf een stal en zolang de mensen bij je op stal staan,en sommigen ook nog een aardig centje bijverdienen met lesgeven zijn ze dik tevreden en zetten dat op het internet.Op het moment dat ze weggaan is mijn ervaring(enkele uitzonderingen daargelaten)dat je als stal behoorlijk over de tong gaat.In plaats van dat ze tegen jou vertellen wat er allemaal mis is,gaan ze liever ieder ander vertellen wat er aan schort.Het paardenwereldje is af en toe een beetje vreemd.... Schijnheilig Als je 250 paarden per jaar verkoopt zal er gerust wel eens iets niet naar ieders tevredenheid gaan,maar als je dat als handelaar maar altijd (probeert)op te lossen op een goede manier zullen de mensen je het niet zo snel kwalijk nemen.

Flair, je hebt helemaal gelijk.
Een directeur van een Rabobank vertelde eens tegen mij:

Van de 20 tevreden klanten vertellen 2 het door naar anderen.
Van de 2 ontevreden klanten van de 22, vertellen die 2 t door naar 20 andere mensen!
Slechte kritieken worden makkelijk verteld.Roddelen is ook leuker, het schept een band.

Ik maak helaas wel een hoop afgunst mee.Een ander woord kan ik het niet geven.

En let eens op:( ook in dit topic )
Er zijn weinig mensen die ons afzeiken, die ZELF daadwerkelijk iets hebben gekocht.
Het zijn altijd anderen die zich ermee bemoeien.
Heel vreemd.


En voor de afgunstigen:

Ik heb ECHT geen makkelijk beroep!
Ik heb altijd te maken met levende wezens, waarbij de paarden me meestal geen vreselijke koppijn bezorgen, maar de mensen wel!
Gelukkig zijn er genoeg lieve mensen, dat bewijst dit topic.

Bedankt Bokkers!

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:00

Goed, even met Melanie aan de telefoon gekletst en nu wil ik hier toch nog eens zeggen: Voordat je oordeelt zelf gaan kijken.
Ik had wat twijfels maar die zijn nu uit de wereld.
Het valt me veel mee hoe ze reageert en ik kom zeker nog eens op de koffie.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:09

Neem je dan wel iets lekkers mee voor erbij,coydog?!

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:11

Zeeuwse Bolus?
En dat van een voormalig Brabander.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:14

Zja of lekkere verse worsten broodjes.........

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:37

Loolapelooza schreef:
Tis zeker een mooi paard, blinkt als een glimworm en volgens iemand hier op Bokt die is wezen kijken ook een ontzettend lieve merrie.

Maar Lusitano is gewoon niet Spaans, wou ze er enkel even op attenderen omdat dit een veelgemaakte fout is.


Bedoel je mij daar mee?
Ze is ook ontzettend lief en was gelijk verkocht toen ik daar kwam. Lovers
Of ze nu wel of niet spaans/ portugees is maakt mij niet uit het zal wel iets iberisch zijn.
Ik ben blij met haar. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:53

Ik ben ook bij BM stables geweest om te kijekn toen ik anderhalf jaar geleden zocht naar E-pony, maar vond het niet ecth super op dat moment. Aantal paarden kwamen wat onbetrwoubaar over, maar over natasha zelf: echt behulpzaam, vriendelijk en je mocht lekker beetje rondkijken enzo. Maar denk toch niet dat er vaak wat voor mij bij zou zitten, het zijn zeg maar wel vaak echte handelspaardjes voor het oog vooral. Maar voor bepaalde mensen zeker ook gewoon hele leuke en ieder paard is nou eenmaal anders, handel of niet. En de meeste sdtaan lekker in de wei, ookal is het allemaal niet superdeluxe, de paarden worden volges mij echt geod verzorgt.

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:14

Het is niet super de luxe maar zo`n type ben ik al helemaal niet!
Ben nu al trots dat ik ligt hen op mijn nieuwe stal en aan de overkant schoonwater kan halen!
Maar het ziet er goed verzorgt uit de acomodatie en de paarden. het ene paard wat dunner dan de ander, maar ja als je een paard maar vrij kort heb krijg je hem niet zo snel dik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:17

vicky schreef:
Het is niet super de luxe maar zo`n type ben ik al helemaal niet!
Ben nu al trots dat ik ligt hen op mijn nieuwe stal en aan de overkant schoonwater kan halen!
Maar het ziet er goed verzorgt uit de acomodatie en de paarden. het ene paard wat dunner dan de ander, maar ja als je een paard maar vrij kort heb krijg je hem niet zo snel dik!

Precies, en op zich stonden ze er allemaal tevreden bij, vooral de weidepaardjes, haha, die renden met zn allen rond.

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:19

Ja dat is super dat ze het land erbij heeft! Ik vind het wel belangrijk dat ze naar buiten kunnen.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:06

vicky schreef:
Bedoel je mij daar mee?
Ze is ook ontzettend lief en was gelijk verkocht toen ik daar kwam. Lovers
Of ze nu wel of niet spaans/ portugees is maakt mij niet uit het zal wel iets iberisch zijn.
Ik ben blij met haar. *LOL*


Jeps Vicky, jou bedoel ik. Haha!
Nogmaals veel plezier met der. Lachen Knipoog

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:09

Dank je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:11

Loolapelooza schreef:
Jeps Vicky, jou bedoel ik. Haha!
Nogmaals veel plezier met der. Lachen Knipoog


heb jij haar gekocht vicky? Gefeliciteerd ermee dan.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:42

Gefeliciteerd met je spaanse schoonheid dat je maar veel plezier samen mag beleven.

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:30

Ja fellor ik heb haar gekocht!
Bol jij ook veel plezier met je nieuwe paardje en niet meer de sloot in laten jagen he!

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:34

Zal het proberen ze gaat nu los inde bak met en paard van mijn vriendin die ook in het land staat.Misschien wennen ze zo aan elkaar en gaat hij haar beschermen in de wei.