BM Stables?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandytje

Berichten: 32
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:39

Ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen dat BM stables ik was er wezen kijken voor een paard en ze wilden mij gewoon een klein schimmeltje aan smeren! (ik zal geen namen noemen). en vervolgens zag ik een ander paard die heette trouwens volgens mij Adonis en met voorrijden ging die stijgeren en niet luisteren en heeft ie nog in mijn arm gebeten ook!!!! Ik ben dus niet echt te vreden over de verkoop maar ze zijn er inderdaad supergoed voor de paardjes! ze staan heel hoog op stro!!!! SUPER!!!!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:54

zo heb iedereen wat.. je moet met paarden altijd uitkijken.. dat zou jij toch wel moeten weten sandytje... die ponies waar jij in de manege op scheurde waren ook niet altijd lief Tong uitsteken

het is heel klein en knus Haha! en niet genoeg stallen voor ieder paard, dus er staan er een paar lekker op het land. het is een draaideur vanpaarden, er staat vaak wat nieuws. voor de 1 is het wat voor ander nix..

je wordt gezellig onthaald, melanie is heel aardig, maar jij bent zelfnog altijd degene die het paard moet berijden, dus doen wat je ingeeft.. tuurlijk wil melanie graag paardjes kwijt, maar op eengoeie leuke manier.. ze loopt je niette dwingen en fanta verhalen te vertellen om maar van haar paarden af te komen.. ze geeft nog nuttige tips mee ook(mun schoonmoeder heeft eindelijk 2 maandelijk priveles op kobus Knipoog )

ik heb er goeie ervaringen mee

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:07

was toch ook wel van plan om bij de bmstables te koekeloeren, als ik me spaarcentjes eindelijk eens ziet groeien, en niet weer iets groots en duurs kapot gaat. Haha! vond die halinger/cob wel heel gaaf

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 23:42

lailapri schreef:
Er zullen vast ook wl goede paarden tussen staan alleen hadden wij dan vast een slechte getroffen voor veelste veel geld.


Jij hebt helemaal niks gekocht bij mij, Lailapri!
Jij was het alleen niet eens met de keuze van jouw pensionklant, omdat jij er niet bij was toen ze de tinker kochten.

Je hebt al voor een hoop problemen gezorgd, en ik vind dat jammer.

Ik heb zelfs al een excusebrief gehad van de eigenaren van de betreffende Tinker.
Zij zijn erg blij met hun aankoop.Ze hebben de Tinker ook zeer zeker niet duur gekocht!
Alles wat er aan was, ( ik dacht een schimmeltje, ik weet het niet precies meer want t is al lang geleden) wisten die mensen!Want ik vertel nl alles wat ik weet over onze paarden, en dat is best veel wat ik er van weet. Knipoog

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:02

Ik vind het wel jammer voor je dat die mensen met ruzie nu weg zijn bij je.
Maar ligt dat niet een beetje aan jezelf?

lailapri

Berichten: 22129
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:09

lailapri schreef:
Er zullen vast ook wl goede paarden tussen staan alleen hadden wij dan vast een slechte getroffen voor veelste veel geld.

oke als je zo graag mijn mening erover wilt hebben ik vind (dit is wat ze mij verteld hebben!!!!!!) 2000 euro voor een tinker met bloedarmoede 2,5 licht beleerd (te jong dus) schimmel ehm geloof dat ie mok had of dat had ie gehad ofzo en heel "slank"was en gewoon geen gezonde indruk maakt, weinig ernergie best veel

Jij was het alleen niet eens met de keuze van jouw pensionklant, omdat jij er niet bij was toen ze de tinker kochten.

Nee omdat ze er niemand mee hadden die er echt verstand van heeft, en ze met de woorden thuis kwam dat ze een lieve tinker had gekocht, alleen niet zo mooi maar wel gezond, maar moest alleen nog veel leren, en dan blijkt er dus vanalles aan te mankeren.


Alles wat er aan was, ( ik dacht een schimmeltje, ik weet het niet precies meer want t is al lang geleden) wisten die mensen!Want ik vertel nl alles wat ik weet over onze paarden, en dat is best veel wat ik er van weet

Als ze dat allemaal wisten waarom krijg ik een verhaal te horen dat het een 3-jarige tinker is en dat hij alleen wat mager was, maar verder goed en weet ik veel, zie trouwens dat het al laat is en ga mijn bedje opzoeken.

oja dat schimmeltje heeft ons op stal totaal een hoop moeite en geld gekost en een besmette klant die uiteindelijk wel weer is genezen maar 3 weken ofzo niet bij haarpony is geweest, verder nog bozeklanten omdat het veel kost maar ze niets terug zien, en nu stop ik echt!

nog even mijn naam
gr mandy

ps. ze zijn niet met ruzzie weg gegaan, maar dat kwam later.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:19

Lailapri, ik vind dat jij absoluut geen recht van spreken hebt, zoals je zelf zegt was je er niet bij, en ten tweede geef je aan dat de mensen zonder hulp met verstand ervan hebben gekocht.
Dus de fout ligt bij hun, en jij mag absoluut niet oordelen over iemand die je niet gesproken hebt.
Melanie trekt zich dit soort opmerkingen erg aan.
Sta er even bij stil dat je met dit soort opmerking iemand kwets zeg.

Voor de rest ga ik met GekkeKoei mee.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:37

Ik ga alles precies nakijken,
Maar bij mij weten hebben ze de Tinker voor 1200 gekocht.
Maar dat doet er ook niet toe.
De schimmel had ie niet toen ie bij ons wegging, ik heb nogmaals heel t verhaal weer eens nageplozen, en jij hebt al een hele rel hierover veroorzaakt op t internet.
Ik kreeg zelfs dreigmails.

Terwijl die mensen alleen maar erg blij zijn met hun Tinker.

Er staat hierover ook nog een verhaal op Bokt ergens te lezen.
Dat pensionklanten van jou op een jonge Tinker te lang reden, en dat dat de schuld was van de verkoper.
Wel fijn dat je toegeeft dat je je gepasseerd voelt, omdat ze jou niet vroegen mee te gaan toen ze een paard gingen kopen.
Want dit is de clou van heel het verhaal.

En Holly, je hebt helemaal gelijk.
Ik trek me onterechte kritiek hard aan, ik ben een slechte handelaar wat dat betreft.


En het is eigelijk dom van me om op Lailapri in te gaan. Ach gut

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:42

Nu reageer je er stiekem toch weer op he Tong uitsteken
Je kunt niet iedereen tervreden stellen, al zou je dat nog zo graag willen.
Wat is er mis met jou stalletje? Geloof dat vele zoiets zouden willen. Je hebt weidegang, een mooie rijbak, een gezellige kantine en een eigen persoonlijkheid.
Iemand die vind dat jij jezelf moet veranderen of de manier waarop jij jou stalletje runt zou het zelf eens moeten proberen.

Zoveel mensen die zouden willen hebben wat jij hebt, en jij hebt het gewoon, wees er trots op en heb schijt aan de zeikers erom heen.
Er zijn genoeg mensen die wel tevreden met jou zijn, op paarden en niet paarden gebied.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:44

Holly,
Vertel me deze woorden nog een keer! Haha!

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:49

site ziet er goed uit Lachen Straalt gewoon gezelligheid en kleinschaligheid uit. En dat vind ik positief, bij grootschalig gaat het zo snel alleen maar ergens om Geld, geld! (okee niet overal natuurlijk) Jammer dat er niet iets meer info bij de verkoop paarden staat. Misschien ook maar goed, heb het geld nog niet bij elkaar Haha! wel aant sparen *LOL*

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:51

Elan wat een aparte avator hebje, ik word er duizelig van! Haha!
Ga met je muis op de foto staan en er verschijnt info.

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 08:32

Hallo
Het valt me op dat altijd als er BM STABLES genoemd word er weer een heel gedoe komt.
hoe komt dat toch.??
ik kijk er naar omdat er 2 paarden bij ons op stal ook daar vandaan komt.
en ik ken een paar paarden in vlissingen die daar ook zijn gekocht.
trouwens Natasha!!! ga jij nog wel eens kijken waar je paarden terecht komen?
Annick

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 08:33

Natasha, zoals Holly al zegt, wat je ook doet er zijn altijd mensen waarvoor het niet goed genoeg is. Tuurlijk trek je je dat aan, zeker als het hier zo open en bloot op internet staat.
Maar dit topic telt inmiddels 2 pagina's, met voor het overgrote deel positieve reacties. Dat zegt toch wel wat toch?

Ach gut

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 08:39

lailapri schreef:
oke als je zo graag mijn mening erover wilt hebben ik vind (dit is wat ze mij verteld hebben!!!!!!) 2000 euro voor een tinker met bloedarmoede 2,5 licht beleerd (te jong dus) schimmel ehm geloof dat ie mok had of dat had ie gehad ofzo en heel "slank"was en gewoon geen gezonde indruk maakt, weinig ernergie best veel



Das een koopje! Iemand bij ons op stal had ook zo een geval voor 3250 gekocht Lips are sealed

drenthie

Berichten: 572
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 08:48

ik ben eens met iemand een haflinger op gaan halen bij bm stables. die heeft ze voor een goede prijs gekocht en het beestje was helemaal gezond. niks te klagen dus

de stallen zagen er goed uit en alle paarden en pony's die daar stonden waren goed verzorgd.

Kimmie1974
Berichten: 433
Geregistreerd: 04-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:46

Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar op de site ziet alles er netjes uit; als ik af ga op de reacties in dit topic vind ik vind het juist erg positief dat je geen fortuin hoeft neer te tellen om toch een heel leuk paardje te kunnen kopen. OK dan! Een miskoop kun je overal treffen, of je nou iets in de dure categorie koopt of in de iets minder dure! Dat is heus niet altijd kwade opzet, men vergeet nogal eens dat je een levend dier koopt en geen auto...

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:58

Je kan iemand ook gewoon in zijn waarde laten, overal is wel iets. maar ga dat niet hier op bokt uitvechten, doe dat via een pb, of telefoon. En je heb met levende wezens te maken, de ene dag gezond andere dag dood ziek, het kan allemaal. Ga maar eerst eens bij jezelf kijken hoe het daar is of jij/jullie wel zo perfect zijn. Dit is overigens niet voor 1 persoon bedoelt maar voor ieder die het leest. Het zo makelijk om iemand te veroordelen.

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:02

Ik oordeel alleen als ik last heb van andermans gedrag.
Dan heb ik het recht om erover te oordelen.
Zo zijn er hier nog een paar als ik het goed begrijp.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:05

Afgelopen zondag op b.m stabels geweest en mijn paard kiara staat nu bij hun op de site ingeruild voor mira heet nu milou.Mira was de kruising haflingerxwelshcop.Wij hadden al eerder een ervaring met b.m stables en zo als je ziet goed bevallen.Wij zijn vriendelijk ontvangen en mel had alle begreep voor mijn beslissing(kiara)En inderdaad er waren voor ons ook mensen die een pony zochten voor 2 kleine kinderen, en zei gewoon nee als het niets was voor hun.Ik ken maar weinig handellaren die ook NEE drufen te verkopen.Als ik ooit nog wat zoek ga ik eerst naar b.m stables.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:10

ooooooooooo was die haflinger/welshcop van jou, die vind ik super gaaf, helaas is me spaarpot nog niet genoeg aangevult, anders had ik het wel geweten

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:21

Nee ze is nu van mijn heb haar zondag gekocht mijn vorige paard staat daar nu te koop kiara.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:36

Natasha schreef:
Holly,
Vertel me deze woorden nog een keer! Haha!


Hou op schei uit Tong uitsteken

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:01

ga er lekker zelf kijken en oordeel zelf Lachen

enne 2000 voor een tink is btw een koopje Haha!
ga je maar eens verdiepen in die prijzen dan schrik je vanzelf Tong uitsteken

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:38

Natasha schreef:
Elan wat een aparte avator hebje, ik word er duizelig van! Haha!
Ga met je muis op de foto staan en er verschijnt info.



Daar wil ik ook nog even iets over kwijt, niet banketstaaf bedoelt of om je te pesten maar ik vind het een beetje raar staan om bij een LUSITANO merrie "spaanse schone" te zetten ... Lusitano is namelijk PORTUGEES. Knipoog