zenuwen

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marijkedam

zenuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 20:23

Ik krijg vanaf volgende week les op mijn verzorgpaard. Ik heb er al een tijdje niet meer op gezeten, omdat ze steigert en me probeert te bijten in mijn benen. Het meisje dat me hielp heeft geen tijd meer gehad. Dus het rijden is er bij ingeschoten. Ik heb haar wel constant gelongeerd en zo. Dat gaat nu redelijk. Haha! Maar hoe kan ik nu mijn zenuwen volgende week bedwingen. Zenuwen en natuurlijk ook een beetje angst, omdat ze waarschijnlijk gaat steigeren en zo. Wie o wie weet iets voor mij, zodat ik redelijk relaxed op kan stappen? *LOL*

Marijke

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 20:25

je hebt altijd wel zenuwen, heb ik ook, ben mn paardje aan tinrijden.
maar als ik erop stap dan voel ik zn vertrouwen en dan kom ik ook helemaal tot rust, ik denk dat de spanning pas afneemt zodra jullie elkaar vertoruwen anders blijft het er altijd wel (een beetje ) inzitten.

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

clavecimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 20:27

je kan misschien van die valeriaan tabletjes gebruiken. Die helpen goed, je wordt er niet duf en hebt ook niet minder kracht in je benen. Je voelt je relaxed.

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 06:52

Ik wil eigenlijk niet in de richting van tabletten en dergelijke. Dat zie ik niet zo zitten.

Maar toch bedankt voor je tip.
OK dan!
Marijke

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie