Clinic Ellen Bontje

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 13:17

Is er gisteren iemand naar de clinic van Ellen Bontje op het Hippisch Centrum in Deurne geweest?

Ik ben erg onder de indruk van Ellen en haar manier van lesgeven.... maar wat vonden jullie van de leerlingen?

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:38

Ik vind Ellen Bontje ook een geweldig mens. Ze zit zo ontzettend mooi IN haar paard.... Zucht...

Hoe ze lesgeeft weet ik niet, ben er wel benieuwd naar. Dus... verslagje???? Please???

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mieke op 2001-10-25 15:39 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:15

Ik ben er niet geweest maar heb het hele verslag gehoord van een vriendin.

Er was geloof ik en paardje bij dat erg graag naar de uitgang wilde he? liep zowat ellen omver?!

En een meisje dat maar niet wilde luisteren. Hakken laag!!!

Maar wat ik ervan hoorde was het heel leerzaam. ben je ook naar de clinic geweest van Anky van Grunsven en Isabelle Werth? Zij zeiden dat de paarden laag en diep gereden moeste worden terwijl Ellen iets anders zei. Och ja er zijn meer wegen die naar Rome leidden he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 15:20

Ik ben niet naar de clinic van Anky en Isabelle geweest.... maar dus gisteren wel naar Ellen.

Ellen stelt haar paarden niet zo rond in als Anky nee, maar toch ook niet alleen maar opgericht...
Alleen was dat gisteren niet echt mogelijk om dat te demonsteren... Haha! Het ging voornamelijk om het verbeteren van fouten bij de amazones... zodat de paarden wat losser gingen bewegen...

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 20:57

Ik heb Ellen ook al eens zien lesgeven,maar het enigste waar ze aan toekwam was inderdaad de houding Verdrietig
Beugels uit ,benen lang ,hakken laag.
Zelfs bij de Z2 combinaties ,hardop tellen bij de wissel etc.
Zelfs Herman Wientjes corrigeerde ze door te zeggen dat ie niet zo'n zweefdraf moest tonen.
Eerlijke no nonsens amazone die Ellen *LOL*

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 08:51

He, die Herman Wientjes, is dat de Wientjes uit Olterterp? Die staat op het moment bij ons op stal! Vond het wel een mooi paardje, maar op welk nveau rijdt hij?

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:43

Ik ben naar de clinic van Ellen Bontje geweest. Erg leerzaam. Die leerlingen luisterden idd niet allemaal even goed....

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:16

Hej, Ik zit zelf op NHB Deurne en ben verplicht om naar de clinics te gaan, zelf vond ik deze clinic erg leerzaam alleen te langdradig. Bij elke leerling was het probleem hetzelfde, dus je kreeg alles weet ik veel niet hoe vaak te horen!!En dat is niet de bedoeling van een clinic!En over dat een meisje niet wou luisteren(hakken omlaag!!) ze luisterd wel degelijk!alleen als jij iets fout aan je houding hebt en je rijd al heel lang zo dan is het moeilijk om dit te corrigeren je gaat altijd weer terug!!zoiets kost tijd! *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie