In ruitersportzaak werken.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:31

verdiend inderdaad voor geen meter!
Ik ken iemand die het ook deed en die is toen maar in een patatzaak gaan werken; verdiende veel beter!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 12:37

xxPatriciaxx schreef:
Hee Yvet!
Dan krijg ik zeker wel korting van je als je bij een ruitersportzaak werkt! haha. Nee hoor, grapje!

Kan me voorstellen dat je er wilt werken.
't Ruikt altijd zo lekker in die zaken. Lachen

Ja hoor tuurlijk en een mailtje wanneer er wat nieuws binnen is.
Ben het zo zat dit werk na bij jullie gewerkt te hebben ben ik orderbegeleider geworden bij die drukkerij moest na half jaar contract weg ze gingen bezuinigen, nu zit ik hier ruim een jaar en heb vast contract maar heb een jaar gewoon bijna geen werk gehad (sommige dagen slecht 10 min) begint nu wel een beetje te komen maar de sfeer is.... En ben die kantoorbanen gewoon spuugzat (mist smiley).
groetjes

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:37

Ik werk in een dierenwinkel waar sinds een jaar een klein ruitersport gedeelte bij zit.
We gaan binnenkort uitbreiden naar een eigen pand, en daar ga ik dus naartoe.

En ik vind het hardstikke leuk, allemaal mensen met dezelfde interresse's
Maar dat was in de dw ook al natuurlijk...enige nadeel blijft altijd zowel bij de dieren als bij de paarden dat je soms dingen mee maakt en hoort dat je dnek van OMG hoe kan je het doen.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:50

Je moet natuurlijk doen wat je wilt. Asl je bij zoetermeer in divoza gaat werken kom ik je regelmatig opzoeken!

Ik zou zelf niet graag willen werken in een winkel omdat ik op vrijdagavond niet graag zou willen werken en op de zaterdag..

gr

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 13:42

Sily schreef:
Ik werk in een dierenwinkel waar sinds een jaar een klein ruitersport gedeelte bij zit.
We gaan binnenkort uitbreiden naar een eigen pand, en daar ga ik dus naartoe.

En ik vind het hardstikke leuk, allemaal mensen met dezelfde interresse's
Maar dat was in de dw ook al natuurlijk...enige nadeel blijft altijd zowel bij de dieren als bij de paarden dat je soms dingen mee maakt en hoort dat je dnek van OMG hoe kan je het doen.

Dierenwinkel lijkt mij ook heel erg gaaf alleen denk ik dat je daar mbo dierverzorging voor moet hebben of heb ik het verkeerd? Dat met honden en kattenvoeding schijnt best ingewikkeld te zijn.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 13:44

Makhali schreef:
Je moet natuurlijk doen wat je wilt. Asl je bij zoetermeer in divoza gaat werken kom ik je regelmatig opzoeken!

Ik zou zelf niet graag willen werken in een winkel omdat ik op vrijdagavond niet graag zou willen werken en op de zaterdag..

gr

Leuk als je dan langskomt Lachen Zoetermeer of Zevenhuizen heeft wel mijn voorkeur qua afstand. Misschien kan ik binnenkort mijn vriend overhalen om met mij in alle winkels te gaan kijken dan kan ik het verschil zien. Vind hij vast niet erg Haha!

Vrijdagavond en zaterdagavond werken tja leuk is anders maar dan wel doordeweeks een dag/ochtend/middag vrij natuurlijk ben toch niet meer zo'n stapbeest.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:45

Divoza en Van Rijs vind ik absoluut niet vergelijkbaar hoor. Ik zou lekker naar Van Rijs gaan, dat lijkt me veel knusser.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 14:07

alleen die zoeken niemand op het moment heb pas gebeld. Ik ga ze wel een open sollicitatiebrief met erin de vraag of ze hem in bestand willen houden indien ze geen vacature hebben. Van rijs ken ik heel goed shop er al jaren en jaren. Divoza eigenlijk niet ben er ooit eens geweest komt wat onpersoonlijker over idd.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:28

ik heb stage gelopen in een ruitersportzaak voor de zelfde opleiding die jij hebt gedaan. ik ben daar blijven hangen en werk er nu nog steeds.

ik vind het er altijd erg leuk en heb het altijd naar mijn zin. vaak heb ik het wel druk, omdat ik maar 1 keer in de week kom en er dan veel vracht staat die uitgepakt moet worden. soms is het er ook heel rustig.
tijdens mijn stage moest ik vaak 2 dagen veel doen en de andere 3 was het rustig, niet altijd leuk je gaat je dan snel vervelen.

ik verdien 5 euro per uur en ben 17 dat is ver boven het minimum voor mij, maar dat ligt er maar net aan waar je werkt.

het is wel altijd heel leuk, je hebt veel vaste klanten waar je even een babbeltje mee maakt, en de meeste mensen vinden het fijn om goed advies te krijgen.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:47

Gewoon solliciteren overal in de buurt.

ik vraag me trouwens altijd af of mensen die in de paardenwinkel werken korting krijgen Cool

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:40

gouda schreef:
Dierenwinkel lijkt mij ook heel erg gaaf alleen denk ik dat je daar mbo dierverzorging voor moet hebben of heb ik het verkeerd? Dat met honden en kattenvoeding schijnt best ingewikkeld te zijn.


Ik heb verder geen diploma's, het voeder verhaal van honden en katten is idd wel ingewikkeld, maar we hebben cursus avonden vanuit de groothandels waar je dus ook certificaten van krijgt.

Moet zeggen dat er een wereld voor me open ging, iedereen kan het verder leren, een beetje logisch nadenk werk is eigenlijk al genoeg.

En vooral niet te terughoudend in vragen zijn, ik vroeg in mijn begin altijd mijn baas erbij, daar bleef ik bij staan en zo kreeg ik zelf ook steeds meer inzicht in alles.

Tegenwoordig schud ik het uit mijn mouw en het klopt nog ook Haha! Knipoog

Linardsje als je bij een goede werkt wel Knipoog Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:45

lijkt me ook erg leuk om te doen, alleen geen paarden winkel in de buurt Bloos , maare, wens je erg veel succes met je solicitatie`s!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 19:56

dank je ga morgenavond de brieven maken. Was zo blij dat ik de knoop had doorgehakt en wou beginnen en nu is er visite.

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:15

Ik heb voor het Hypo concern gewerkt! Maar zou daar noooit meer naar terug willen!
Een eigen winkeltje (zoiets als Reijinga heeft maar dan iets exclusiever) dat lijkt me wel erg leuk!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 10:22

JazzOrlando schreef:
Ik heb voor het Hypo concern gewerkt! Maar zou daar noooit meer naar terug willen! Een eigen winkeltje (zoiets als Reijinga heeft maar dan iets exclusiever) dat lijkt me wel erg leuk!!

Waarom zou je daar nooit meer willen werken al ik dat mag vragen?

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:32

Bij StaRho liggen nu briefjes dat ze personeel vragen

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:34

Billy schreef:
Bij StaRho liggen nu briefjes dat ze personeel vragen


Jepz die zag ik ook liggen van de week... Baan voor fulltime. Lijkt me best leuk werken daaro, zijn aardige mensen!! Leuk bedrijfje *LOL*

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:43

gouda schreef:
Dierenwinkel lijkt mij ook heel erg gaaf alleen denk ik dat je daar mbo dierverzorging voor moet hebben of heb ik het verkeerd? Dat met honden en kattenvoeding schijnt best ingewikkeld te zijn.


mijn beste vriendin werkt al ruim een jaar in een grote dierenspeciaalzaak in noord-holland. We hebben beide diermanagement (hbo) gestudeerd, maar in die winkel werken voornamelijk mbo-ers, sommige met een opleiding die niets met dieren te maken heeft. Gewoon solliciteren als het je leukt lijkt!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 10:54

Billy schreef:
Bij StaRho liggen nu briefjes dat ze personeel vragen

Hebben zij een website toevallig?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 10:54

Wind schreef:
mijn beste vriendin werkt al ruim een jaar in een grote dierenspeciaalzaak in noord-holland. We hebben beide diermanagement (hbo) gestudeerd, maar in die winkel werken voornamelijk mbo-ers, sommige met een opleiding die niets met dieren te maken heeft. Gewoon solliciteren als het je leukt lijkt!

Nou ik houd mijn ogen open niet geschoten is altijd mis inderdaad.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:00

gouda schreef:
Hebben zij een website toevallig?

nee

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 11:04

oh jammer het adres en routebeschrijving heb ik wel al gevonden. I het een kleine of grote winkel?

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:06

Billy schreef:
Ik weet dat ze bij StaRho in Rhoon regelmatig personeel zoeken.
Klein winkeltje, loopt goed, mensen met veel verstand van zaken.
Je zou het kunnen proberen.
Ligt net achter Rotterdam

Misschien is lezen een optie?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 11:11

Billy schreef:
Misschien is lezen een optie?

Bloos! sorry ben er met mijn hoofd niet helemaal bij

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 23:16

Van Gouda naar Rhoon of Hyporama iedere dag in de spits, daar word je denk ik niet bepaald vrolijk van...