caps.. Dringend info nodig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ulleke

Berichten: 561
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Turnhout

caps.. Dringend info nodig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 19:43

ik ga deze zomer als begeleiding mee op kamp maar is veel gezever over de caps.. wij delen die uit aan de kinderen maar we hebben nog vele niet goedgekeurde caps die er dus uit moeten.

ik heb dit allemaal tegen mijn baas gezegd en nu moet ik er dus achter komen welke caps er allemaal uit moeten en welke we dan moeten aankopen... ik weet wel welke ik moet kopen maar ik moet het dus ook zoveel mogelijk documenteren
wie kan me aan officiƫle richtlijnen helpen? websites? etc...

in ieder geval al heel erg bedankt

Vergis je niet tussen mijn houding en mijn persoonlijkheid:
mijn persoonlijkheid is wie ik ben en mijnhouding hangt af van wie jij bent.


Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:48

www.divoza.nl
Anders een paar grote ruitersportzaken bellen/mailen met vraag om documentatie op te sturen? Op de sites zie je trouwens de goedgekeurde veiligheidscaps staan - lijkt me dat je die zult moeten hebben. Er zijn verschillende merken die allemaal voldoen.'
Als je weet hoeveel caps je nodig hebt, kan je bij sommige winkels wellicht leuke prijsafspraken maken. Let wel op dat je niet allemaal dezelfde neemt: bij de een past bijv. Horka, Harry's Horse of Casco beter dan bij de ander (afhankelijk van vorm van het hoofd).

ulleke

Berichten: 561
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 19:55

ja ik weet welke ik moet hebben, das geen probleem het is eerder een probleem dat de oude wegmoeten en mijn baas dus niet weet welke hij weg moet doen, welke hij moet houden... en hij woont nogal wat ver.. en hij zou het graag op papier zien.. kent helemaal niks van paarden :s

Vergis je niet tussen mijn houding en mijn persoonlijkheid:
mijn persoonlijkheid is wie ik ben en mijnhouding hangt af van wie jij bent.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:58

Je kan aan een cap zien of deze goedgekeurd is of niet.
Als het goed is, dan zit er ergens een labeltje o.i.d. met daarop EN-1384. Als dat er staat voldoet ie dus aan alle kwaliteits en veiligheidseisen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers