Betalen voor een vzpony?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

_Astrid_

Betalen voor een vzpony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 18:00

Zoals de tilel zegt, ik snap dat niet, >;) dat je moet betalen om een pony te verzorgen, en dan meestal nog wel veel zoals €100 per maand.
Degene die een verzorgster zoekt moet dat toch niet vragen, want de verzorgster doet vrijwillig het werk, het paard verzorgen en ga je daar geld voor vragen. Verward
Ik bedoel het zou toch juist andersom moeten, omdat je eigenaar hulp nodig heeft, net zoals een baan, de manager zoekt iemand om te helpen en ga je daar geld voor vragen dat klopt toch niet, bij een baan is het andersom Rolleyes , vinden meer mensen dat, want ik vond het een beetje raar , maar dat is mijn mening he Schijnheilig niet boos bedoeld hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.

XXX Astrid

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:04

tjsa er zijn best veel meisjes die een verzorgpaard zoeken en dan vinden de iegenaren het makkelijk als ze meebetalen aan de stalling.
ze mogen er tenslotte een paar x per week op rijden o.i.d. en dan zind ik wel dat je wat mag bijbetalen..

maar zelf zou ik nooit een bijrijder willen en als ik er dan één neem is het voor te poetsen en te mesten en dan hoeft ze niks te betalen Haha!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:08

ik heb altijd gratis ponys verzorgt, en mijn bijrijdsters hoeven me ook nisk te betalen, ik vind dat het mijn verantwoordelijkheid is, maar als ze zelf eens wat spulletjes voor de pony koop vind ik dat wel fijn. ook vind ik het normaal dat ze dingen als hoefijzers en wedstrijden enzo zelf betalen

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:14

Aan de ene kant ben ik het met je eens, en aan de andere kant niet Tong uitsteken

Als iemand een verzorgster nodig heeft omdat diegene er zelf geen tijd genoeg voor heeft dan vind ik niet dat de verzorgster er voor hoort te betalen, daarnaast is het voor degene met het paard al erg moeilijk om een goeie verzorgster te vinden die hetzelfde over de verzorging van een paard denkt als de eigenaar, ik zou zelf nooit m'n pony standaard een paar dagen in de week laten verzorgen.
Gewoonweg omdat je vaak niemand echt kan vertrouwen over hoe diegene je paard/pony verzorgt (wat betreft het rijden vooral)

Ook is het zo dat als iemand zo'n 100 euro of meer per maand betaald ook eisen kan gaan stellen, logisch, want ze betaald er wel voor en als ze dan dit of dat niet mag dan zou ik ook gaan klagen waarschijnlijk Tong uitsteken

Dus zelf zou ik nooit een verzorgster laten betalen (wel fijn als je geld te kort komt natuurlijk *LOL* )

Er zijn waarschijnlijk ZAT verzorgsters te vinden, maar vind maar eens degene waarmee jij het eens bent, degene die je kan vertrouwen en die je zo de weg op kan sturen met je paard. denk dat je dan aardig goed moet zoeken!

Maar als jij je pony/paard toch niet gebruikt of misschien wel, maar je wilt iemand de kans gunnen om eens een lekker ritje te maken dan zou ik wel geld vragen tenslotte moet je voor een manege paard ook betalen!
Ik denk ook dat als je er 'zoveel' geld voor vraagt je meer serieuze ruiters over de vloer krijgt.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:15

ja maar er zit ook een andere kant aan hoor,
jij hebt ook plezier aan het paard, kan meerdere keren rijden enz.
Probeer dat maar eens op een manege, dan ben je bij een verzorgpaard meestal wel wat minder kwijt!

Dag lieve mama...

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:18

zoekfunctie...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:33

It's not easy being green *** Kermit ***

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten