Wie heeft er een Zaldi-zadel??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Wie heeft er een Zaldi-zadel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 09:32

Voor een van onze paarden zijn we ons aan het oriƫnteren op een ander zadel. De voorkeur gaat uit naar een Zaldi. De ellende is alleen dat in onze omgeving geen Zaldi-zadel te bekennen is anders dan het model 'New Kent' wat te koop is bij Divoza. Dit model is te smal voor het paard en zal dus eventueel bijna in zijn geheel moeten worden aangepast. Maar: Zaldi kent 9 dressuurzadel-modellen en de vraag is dan ook: wie heeft er een Zaldi en wil zijn ervaringen met mij delen? Adressen van verkopers (Animo in Veendam is me bekend) zijn ook welkom.
Laatst bijgewerkt door abby op 10-06-04 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt


Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:43

Ik heb je een pb gestuurd.

Odessa & Assedo

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:43

Ik heb je een pb gestuurd.

Odessa & Assedo

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:41

Hey Ilse,

Ik ben voor Heras ook op zoek geweest naar een zadel in Spanje ik heb daar op de Zaldi millenium gezeten zat echt voortreffelijk.
Ben toen hier aan het zoeken geweest en kwam bij Divoza uit die kunnen ieder model bestellen alleen als hij niet past heb je een probleem.
Het model wat ik in gedachte had koste in Spanje 1250 euro kaal en bij Divoza kon ik hetzelfde model bestellen ook voor 1250 euro alleen dan wel compleet.
Maar ik wil niet het risico lopen dat het niet past dus ik hou het toch maar bij een merk wat ik kan laten passen zodat ik zeker weet dat het goed zit.
je kan ook kijken op www.zaldi.com
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Hoe is het trouwens met Megean?
groetjes ilona

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 16:45

Ja, dat probleem met passen etc. ken ik ja, daarom ben ik ook zo op zoek naar mensen die een ander zadel hebben dan de New Kent die ze bij Divoza standaard hebben.

Met Meagan is het goed, ze is weer helemaal terug. Met pinksteren weer een clinic van Nelly gereden en het ging erg lekker!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, joyce83 en 5 bezoekers