los ijzer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

los ijzer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 14:05

hoi, wat doen jullie met een los ijzer?
Kan ik het er onder vandaan trekken en der dan gewoon longeren? Nee he? Nou ja, ik hoor het wel
ALexandra


Velona
Berichten: 30
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:10

Nee, ik zou de hoefsmid even bellen om te vragen of hij zo snel mogelijk kan komen om het ijzer weer vast te slaan. Ik zou d'r zeker niet gaan longeren ofzo... dan maar een rustdagje! Knipoog

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:22

Als het ijzer maar een klein beetje loszit zou ik het laten zitten en gewoon longeren.
Indien het best los zit zou ik het er idd ondervandaan trekken en dan alsnog longeren.
Bel zoiezo zsm je hoefsmid voor een afspraak.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:34

mee eens. dat is het beste

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:06

smid bellen Lachen
en ik zou gewoon niets doen als het ijzer los zit, jij loopt ook niet lekker met schoenen waarvan de veters geknapt zijn en je dus een losse schoen aan je voeten hebt zitten Knipoog

Dag lieve mama...

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:11

gewoon ijzer eronderweg halen als ie echt los hangt. Smid bellen en vanavond longeren in de bak kan wel hoor, mits je paard geen super slechte voeten heeft.

Soms kan je ook met een hamer de nagel weer iets omtrekken waardoor ie weer wat vaster hangt maar ik zou iig de smid bellen.

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 21:11

Velona schreef:
Nee, ik zou de hoefsmid even bellen om te vragen of hij zo snel mogelijk kan komen om het ijzer weer vast te slaan. Ik zou d'r zeker niet gaan longeren ofzo... dan maar een rustdagje! Knipoog

enne, dan word het een 2 weken vakantie!!)

smid heb ik gebeld. Pas volgende week en het ijzer zite erg los. hijs zo'n 5 cm van de hoef af als ik eraan trek!

Alexandra


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Noor17, pluklief, pretty, SentiBot en 36 bezoekers