Hoe verzekeren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 19:03

Loki is nog steeds niet verzekerd. Dat moet nu toch snel gebeuren (vooral met die gevechten in de wei).
Ik heb niet veel te besteden, ik ben ook maar scholier, maar een verzekering vind ik erg belangrijk. Ik schrok alleen erg van de premies. Het loopt toch snel op naar zo'n 500 per jaar.

Je kunt bij Hippo kiezen uit een uitgebreide verzekering of een standaard (ziektekosten).

Welke zouden jullie doen? Ik kan echt niet kiezen.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:30

Weet je de Koning Lodewijklaan...?
Loop eens binnen bij Yvonne van disbergen (hoek badhuisweg)Ze zit naast de tandarts waar ik werk en heeft een paarden verzeekering van London.
Ik zit te denken om daar heen over te stappen vanaf de hippo.. Die zijn een stuk goedkoper wel minder uitgebreid maarja dat heb ik nu ook niet bij Hippo

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 10:14

Hoi,

Ik heb zelf mijn paarden altijd alleen voor de dood verzekerd, dwz als ze een ongeluk krijgen en afgemaakt moeten worden, of brand enzo, dat je dan je aankoopbedrag terugkrijgt. Ziektekosten is m.i. niet interessanrt aangezien er heel veel niet vergoed wordt en je je blauw betaald! Bovendien heb je altijd een eigen risico. En er zit altijd een maximum aan wat je per jaar mag terugvorderen. Dus tel dat eigen risico op bij je premie en je hebt je veearts zelf betaald.