chippen

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Durante

chippen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 11:11

Ik heb nu al aardig wat veeartsen gebeld,om 'n beetje de prijzen te vergelijken ivm chippen,en nou hoor ik van sommige veeartsen dat 't nu nog niet verplicht is,aargh,ik weet t ook nie meer,ik doe nl mee met optocht met pony(versierde wagens enzow).En de pony moet 'n klein stukje in de trailer vervoerd worden ongeveer n rit van 10 minuutjes...wat moet ik doen,en wie heeft n veearts in de omgeving van slochteren,en dan wil ik de prijzen ook wel ff weten,wat je ervoor moest betalen..thanxxx

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:53

dhr Rutgers in Delfzijl is een goede, maar ik weet niet of hij chipt, lijkt me wel hoor Voor prijzen kan je het beste contact op nemen met de veearts.

Zaterdag wordt bij ons in Ulrum een chipdag georganiseerd. Misschien is het te ver weg voor je, maar het is wel een optie

:){

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:55

NEE, chippen is NIET verplicht.
Het paspoort is wel verplicht, maar kent GEEN koppeling met de chip, in tegenstelling tot wat de NHS en sommige stamboeken je willen doen geloven.
Bovendien is er nul controle op paspoorten, dus als jij met je pony over de weg hobbelt, zal geen agent het in z'n bol halen om je te controleren, zo ze al weten dat ze erop kunnen controleren.
Geen paniek dus, gewoon gezellie meedoen.

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? www.nvvr.info

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:14

chippen is nog niet verplicht. bij ons was 20 euro

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie