Anky-kleding - ligt dat nou aan mij of....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:57

SmithsGirl schreef:
ik heb ook een Anky-shirtje... maat M... en ik vind het juist wat groot vallen?? Verward

juist! dat is bij mij dus ook ik heb een trui en zo'n hemje als hierboven staat (de 2e foto als je bovenaan begint) maat s en een t-shirt maat m, maar het valt echt groot uit bij mij, ik dacht in de winkel doe maar m maar toen zeiden ze: 'ze vallen groot uit probeer eerst maar s.' Verward

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:11

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen, ik heb een hoop kleding van Anky en bijna alle maten komen bij mij overeen met normale kleding.

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:14

SmithsGirl schreef:
Gratis gekregen op het CHIO vorig jaar... Haha!


hehe daar gaan we aan mee doen, waar had je hem precies gekregen?

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 08:54

Vooral die shirtjes zijn drama als je iets groter bent van boven!!!

Boris
Berichten: 131
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:01

Hmm, ik heb onlangs (na een frustratie rijbroeken zoektocht) maar een Anky shirt gekocht en ben er zeer tereden mee! Heb confectiemaat 42/44 en nu Anky XL (dacht ik). Ben zelf gezegend met grote voorgevel (lees E-cup) en vind het shirtje heerlijk omdat het bij mijn gewone (goede!) BH nog extra steun geeft omdat het mooi aansluit. De lengte vind ik perfect, lubbert het tenminste niet over mijn broek heen. Nee, niets te klagen (behalve de prijs, want nu wil ik er ook graag het bijpassende jasje bij Haha! ).
Overigens waren de Anky rijbroeken ook zo'n beetje de enige die echt lekker zaten en dan met name in de taille. Van alles aangehad: Pikeur, Cavallo, Euroriding, Harry Horse, etc... alles paste wel, behalve de taille, veeeeeel te strak! alleen Anky zat echt lekker, maar ja, die had weer van die saaie kleuren en ik was op zoek naar een leuke zomerruit... gewoon zwart of grijs heb ik wel, maar dan een herenmodel uit de tijd dat ik nog ietsje groter was Bloos . Die broeken zijn nu op mijn benen wat wijd, maar in de taille zitten ze tenminste wel goed. De dames modellen zijn blijkbaar niet voor mij gemaakt. Als het in de taille goed zit, dan lubbert het aan alle kanten om mijn benen heen en zo'n raar model lijf heb ik toch echt niet (dacht ik....) maar goed, ik dwaal af. In ieder geval ben ik wel tevreden met Anky kleding!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:39

Ik kan niet voor Anky kleding slagen het zit gewoon voor geen meter en ik ga er niet voor als een rolmops cq rollande bijlopen dus dan maar een gewone rijbroek met shirt is goedkoper en zit beter...

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:43

Mwah, ik ben dus niet groot geschapen, maar vind e.e.a. nogal kort vallen, heb een vrij lang bovenlijf.
Als ik nu ( 6 maanden zwanger) zo'n tshirtje aanhijs, kun je ook mijn omgeving oprollen van het lachen, ziet er echt niet uit

Ik stuur ook een mailtje, ik wil lengtematen

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:45

Anky rijbroeken vind ik super, wel een smaille taille maar dat is bij Pikeur.
Heb nu een Pikeur Janett en die zit nog lekkerder trouwens. Bij Anky heb je nog iets meer de neiging om de broek op te trekken.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:15

bij mij past het allemaal erg goed, ik ben zelf niet erg groot misschien dat het daar aan ligt ik heb meestal de maten s of m en 36 of 38

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:42

Ik vind ook de pasvorm maar zo zo. Lachen
Ik heb een truitje en opzich is de lengte goed, alleen zit hij bij m'n voorgevel altijd zo raar en ik heb echt geen absurde maat of zo.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:33

Toch zie je vaak dat sommige merken alleen voor bepaalde maten mensen zijn, dus alleen voor slanke (modellenfiguur) of de wat 'dikkere' mensen zijn. Dat geldt ook voor rijbroeken etc..
En ik denk dat dat ook bij Anky geldt.. jammer, want het is wel mooie kleding Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:36

Ik vertik het om iets van Anky te kopen, maar wil wel eens passen.... Het is toch allemaal niet in mijn maten.....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:37

bij mij zitten die dingen ook voor geen meter Haha!