Nieuwe laarzen, maar welk merk???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:54

Anoukie schreef:
Ik wil die Anky van Petri wel eens zien eigenlijk!


Daar ben ik ook voor wezen kijken, maar toen ik ze zag vond ik de boog toch wel heeeel erg hoog Wow! ! Helaas hadden ze hem niet in mijn maat staan dus kon ik ook niet kijken hoe het stond.

dus ik vraag me af of iemand ze al heeft? en hoe ze bevallen?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 11:01

Ik denk dat ik maar gewoon ga kijken welke ik het mooiste vind, en dan maar hopen dat de kwaliteit ook oke is.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 11:03

lippo schreef:
hey Laura,
Ik werd ook helemaal gestoord van mijn oude rijlaarzen (lipica's van Jeanet, die had jij ook of niet?). Ze zakte namelijk elke keer af tijdens het rijden. Ik heb het afgelopen half jaar met 3 paar sokken gereden, en daar wordt je niet vrolijk van. Moest soms gewoon ook mijn les "onderbreken" om mijn laars weer op te schorren..... (heel irri)

Maar ik heb sinds gisteren ook petrie elite gekocht... vond het ook moeilijk om te beslissen (je hoort zulke tegenstrijdige dingen)
Maar ik heb dus nog geen idee hoe ze bevallen, maar ze zijn heel mooi (hehe) en doen ook heel pijn met inlopen (maar ja dat hou je met elke laars)
nou succes ermee!


Ik ben inderdaad ook niet echt tevreden met mijn lipica's, hoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik er ook niet echt zuinig mee omga. Ik rijd nu meestal ook met 2 paar sokken (1 paar lage en 1 paar lange) of anders 1 paar dikkere, omdat mijn hakken anders zo los in de laarzen zitten. Opzich vind ik ze wel mooi eruit zien, maar ik heb ook al wel een aantal keren gehad dat er wat stuk ging.

japke
Berichten: 265
Geregistreerd: 28-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:26

ik heb laarzen van derby heb ik net een paar weken was niet gewent aan leren rijlaarzen altijd met chaps gerden voelde in het begin als gips zo strak nu een paar weken later zitten ze perfect maar voor die tijd is het even doorbijten.