paard wat je ineens niet meer mag verzorgen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Picassonr1

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

paard wat je ineens niet meer mag verzorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 21:55

Huilen Huilen een vriendin van mij verzorgde een paard van 28 ongeveer een jaar een jaar daar voor werd er niet naar hem omgekeken tot dat zei kwam . op een dag kreeg ze ineens te horen dat ze hem niet meer mach verzorgen of ze moest hem over nemen maar dat vond ze te veel vrandwordelijkheid. dus moest ze met hem stoppen. Boos! Ze had eigenlijk geen keuze omdat ze als beginner op hem had leren rijden wist ze niet of ze de dat wel redde en school enz . Voorheen stond hij daar gratis in pension maar als zei hem zou overnemen dan kreeg ze inneens wel alle stalkosten. want ze hebt hier veel vedriet van. Gelukkig heb ze nu een abder verzorgpaardje maar het is natoch anders.

Hebben jullie ook zoiets meegemaakkt laat het dan weten .

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:26

Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Hoop dat je vriendin er boven op met het andere paardje. Echt vet balen vooral omdat je hem al een jaar verzorgde. Dat is niet niks.

Picassonr1

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 15:57

ja ze kan het okk heel goed vinden met haar nieuwe paardje alleen het is en blijft banketstaaf

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:09

Het is idd niet leuk om ineens voor de keus te worden gesteld om een 28 jarig paard te moeten overnemen of hem niet meer te mogen zien. Volgens mij wilden de eigenaren er een slaatje uit slaan. Ze heeft er goed aan gedaan om er niet op in te gaan, maar het is niet netjes van de eigenaren. Of is er iets gebeurd waardoor ze niet meer mag komen en schuiven ze het nu daarop?
Je hoort het verhaal van een kant. Misschien zijn de eigenaren wel niet blij met het feit dat ze iedere keer vriendinnetje meebracht, of haar troep liet slingeren? Of zijn ze hun baan kwijtgeraakt en hebben ze moeite het paard nog aan te houden?

Picassonr1

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 15:39

we weten niet presies maar mischien is dit de reden. het was zo dat mij vriendin kreeg en kocht heel veel voor dat paard en dat zij die eigenaar ook dat ze zat geld had om hem over te kopen en als ze hem wou verzorgen moest ze hem maar kopen. ze had ook een eigenkast voor haar spulletjes maar ja

Cuddle

Berichten: 625
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:45

Lijkt me vreselijk, niet alleen voor haar maar ook voor het paard! Sommige mensen kunnen zo wreed zijn....

Picassonr1

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 13:28

ja ben dus het meisje dat van het paard ik vind het echt heel erg. Ik wist niet meer wat ik moest doen ik hoop dat ik de goeie beslising heb genomen. Bedank voor het reageren als je nog iets weet stuur je het maar. IK heb nu een anders paard maar ik mis rimbenco wel heel erg en ik zal hem nooit vergeten ik kreeg een hele goeie band met hem en ik heb hem nooit pijn gedaan maar alleen geknufeld. nou het is echt stom ik dacht eerst wel ik kom er zo overheen maar dat is dus niet zo. De eigenaar volgens mij vind ze mij een verwend kind omdat ik heel veel spullen voor hem had gekocht en het maakte ook niet uit of hij nou oud was ik hield gewoon van hem. IK had nooit wat met paarden maar toen ik rimbenco zag was ik meteen verkocht en verliefd ik hoorde dat er twee jaar niks mee was gedaan en ik wilde hem gewoon een leuke tijd geven. RIMBENCO IK MIS JE HEEL ERG. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx het meisje wat der paard heeft verloren.