Wat is nou een echt mooi wedstrijdjasje..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6719
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 12:14

Antoinette... *grinnik* heb je me door? Bloos
Ik gebruik het jasje voor de dressuur, en ben niet echt een 'Anky-plankie' model. Vind zo'n donkergrijs jasje helemaal prachtig, maar dat mag helaas niet..
Goede tip vind ik wel, om niet alleen staant voor de spiegel te passen, maar ook in het zadel (bok + zadel moeten ze toch wel hebben in een ruitersport winkel!)

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:20

hey
ik had vroeger een Horka, maar die zat echt veel te ruim en totaal geen taille. nu heb ik een Eurostar Ellen en daar ben ik heel blij mee.
Als je een apart rijjasje wil (motief, kleur, knopen,...) dan moet je even kijken op www.alessandroalbanese.it (of com?) maar deze zijn heel duur (500 euro)
Die Pikeur Diana zijn idd ook heel erg mooi!
xxx

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:58

ik heb een pikeur diana, en ik vind hem geweldig!
mooi en netjes jasje, niet zo'n lelijk slobberding Haha!

Sall

Berichten: 6719
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 16:37

KimS schreef:
hey
ik had vroeger een Horka, maar die zat echt veel te ruim en totaal geen taille. nu heb ik een Eurostar Ellen en daar ben ik heel blij mee.
Als je een apart rijjasje wil (motief, kleur, knopen,...) dan moet je even kijken op www.alessandroalbanese.it (of com?) maar deze zijn heel duur (500 euro)
Die Pikeur Diana zijn idd ook heel erg mooi!
xxx


Het is idd .com !
Hmmm nog meer geld uitgeven in Italiƫ... Ga over twee weken en wil eigenlijk kijken hoeveel een Prestige zadel kost als je 'm daar koopt...

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:36

ik heb een jasje van homutekir best lang met 4 knopen getailleerd en niet zo duur, wat wil je nog meer?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:34

patos schreef:
Ik heb voor de Horka gekozen, is iets minder prijzig dan pikeur (wel afhankelijk van het model), een zeer mooie kwaliteit en afwerking en last but not least: zeer mooi model, behoorlijk getailleerd en vrij lang.


Ik heb ook een Horka, maar goedkoper??? Gewoon 250 euro, net als de Pikeur Diana's Scheve mond .

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:43

Ik heb ook de Diana van Pikeur. Helaas is de voorvorming groter dan de inhoud van mijn BH, dat vind ik een nadeel... Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:48

met stip op 1: kentucky concours Kwijl
op 2: pikeur diana (heb ik, of iets wat erop lijkt. Die zit trouwens als gegoten zeg OK dan! )

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:53

Ik heb ook de Kentucky Concours, mooi model jasje, wat langer en getailleerd => aanrader !

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 00:10

Ook ik heb een pikeur diana. Ik heb gewoon alle jasjes aangepast en deze zat het beste. Eigenlijk ging ik voor de Horka maar die zat toch iets minder mooi bij mij.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 08:58

Het horka jasje heeft idd een bepaald model, als ie past zit ie als gegoten, zoniet gaat het hele model eraan.

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:19

Ik vind de pikeur Doreen erg mooi!! (met fluweel op kraagje en onder bij de mouwen)
Afbeelding

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:47

Ik heb al tien jaar een pikeurjasje, en ben ondertussen vijftien kilo aangekomen, en weer tien kilo afgevallen. Dat jasje blijft passen (ik kom vooral op mijn kont aan geloof ik). Het geeft veel bewegingsvrijheid en is van goede kwaliteit. Ik heb het toendertijd tweedehands gekocht en het enige wat ik er tot nu toe aan gedaan heb is een knoop opnieuw vastgezet. Ik gebruik het niet elke week meer, maar het is wel intensief gebruikt. Ik weet alleen het model niet meer.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:17

Ik heb de Diana van Pikeur. Ik heb er eentje een jaar geleden besteld en die is aangepast ik wilde geen randje langs de kraag en ik wilde geen kopere knopen dus ze hebben hem aangepast voor de zelfde prijs als normaal.