Horseplaza: het knettergekke prijzencircus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Horseplaza: het knettergekke prijzencircus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 21:15

Ik was benieuwd of iemand hier naar toe is geweest en hoe het was. De kwaliteit van de spullen e.d. Is het te vergelijken met tentenramp bij hypodrama?

- Offline -


Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:24

Likt mij wel, is een en dezelfde keten.
ik ben neit geweest, mijn schoonzus en zwager wel geloof ik. Maar ik heb nog geen terugkoppeling gehad. Ik ga ook niet. ik besteed mijn geld deze maand aan de aannemer

Fiesta, freiberger, what else?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:37

Waar is dit nu?
Ik krijg geen P&S meer, en mis gelijk van alles Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 21:41

hypoplaza in nieuwegein

- Offline -

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:55

Dat is wel erg dichtbij.... Bloos!

Weet iemand toevallig welke aanbiedingen ze hebben? En wanneer ze open zijn?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 22:33

nog t/m maandag, zondag gesloten. aanbiedingen van alles wat. Was een losse folder bij de P &S, maar hij zat ook bij de hoefslag dacht ik.
vnaf 10 u t/m 18 u morgen, maadag 10 u t/m 17:00

- Offline -

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:35

Dank je OK dan!
Hoefslag en P&S heb ik helaas beide niet Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:36

Aanbiedingen zijn niet echt super veel ofzo, paar (fleece) dekentjes en paar bakken met halsters. 2 ankipads voor 89.90 ofzo en vooral kleding. Likit likstenen 3 halen 2 betalen. Verder niet echt boeiende dingen gezien eigenlijk. Ik kwam er per toeval omdat ik een dekenrek ging halen! Wist niet eens dat er prijzencircus was.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:38

Halsters compleet met touw en vliegenfrontriem voor 9.95 zaten best mooie tussen dus die heb ik wel meegenomen maar het meeste is maat Full. En de Likits in nieuwe smaken, mijn paard vind Cherry niet echt super lekker want normaal zijn ze in 1 dag op en deze hangt er nog Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:39

De kwaliteit vind ik absoluut niet met Tentenkamp te vergelijken, het is gewoon goede kwaliteit waar ze korting op hebben Lachen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 22:40

Yes !!!!! dan verdwaal ik morgen niet voor niks anderhalf uur *duim duim*

- Offline -

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:47

DeesDeBest schreef:
Yes !!!!! dan verdwaal ik morgen niet voor niks anderhalf uur *duim duim*


Je hoeft absoluut niet te verdwalen want het is heel makkelijk te vinden hoor Lachen

De kwaliteit is inderdaad prima. De grote bak met halsters voor 9.95 zijn zeker de moeite waard heb er 2 best chique halsters uit gehaald. En als je paard van Likit houd dan bespaar je ook meteen 5 euro als je er 3 haalt. (Volgens mij waren ze eerst 4.95 die dingen maar ze zijn nu dus al 5.50!)

Als je vanaf Amersfoort komt moet je zorgen dat je op de waterlinieweg komt die rij je alsmaar rechtdoor, dan kom je bij een grote rotonde die rij je ook rechtdoor (Let op dat je niet de A12 op rijd want die pijlen op het wegdek bij die rotonde zijn wat verwarrend!) en dan ga je de eerste naar links bedrijventerrein laaggraven op. Daar zit horseplaza!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:57

Heeft iemand het preciese adres voor mij?
Denk dat ik morgen ook maar even die kant op ga Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 23:02

CielitoLindo"]
[quote="DeesDeBest schreef:
Yes !!!!! dan verdwaal ik morgen niet voor niks anderhalf uur *duim duim*

Je hoeft absoluut niet te verdwalen want het is heel makkelijk te vinden hoor Lachen
De kwaliteit is inderdaad prima. De grote bak met halsters voor 9.95 zijn zeker de moeite waard heb er 2 best chique halsters uit gehaald. En als je paard van Likit houd dan bespaar je ook meteen 5 euro als je er 3 haalt. (Volgens mij waren ze eerst 4.95 die dingen maar ze zijn nu dus al 5.50!)
Als je vanaf Amersfoort komt moet je zorgen dat je op de waterlinieweg komt die rij je alsmaar rechtdoor, dan kom je bij een grote rotonde die rij je ook rechtdoor (Let op dat je niet de A12 op rijd want die pijlen op het wegdek bij die rotonde zijn wat verwarrend!) en dan ga je de eerste naar links bedrijventerrein laaggraven op. Daar zit horseplaza!
[/quote]

Ik kom ut Zeeland Knipoog, dus zeg maar vanaf rotterdam. Ruotenet.nl heeft mij gestuurd van vanaf goudrak,/ utrecht. Een lick it zat wel in m'n planning, hopelijk hebben ze ook die kleintjes

@Richtje adres is laagraven 6 te Nieuwegein.

- Offline -

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:03

Dank je Lachen
Wie weet kom ik je morgen nog wel even tegen Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:14

Dees, ze hebben ook de kleintjes

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:15

ben vandaag geweest:
Neoprene singels van 29.95 voor 14.95
Rijbroek met kunstlederen zitvlak van 64 ofzo naar 34 euro (zwart, bruin, d.blauw en licht beige en nog allerlei maten ook!!!)
veel halsters en zweetdekens
elastische bandages 9.95 voor 4 stuks
longeertouw en longeerzweep samen voor 14.95
cavallo mini chaps 9.95
idd verder veel kleding

Ik vond het wel jammer dat ze geen aanbieding van lijnzaadolie, vliegenpray en anti klit enzo hadden...

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:28

Als ik dit zo lees moet ik zeker even die kant op morgen

Als er iemand uit de buurt van Amersfoort is die mee wil rijden......

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:24

Misschien dat ik vandaag ook nog even ga, wil een nieuw shabrak en verder gewoon even kijken wat ze nog voor leuke dingen hebben Haha!

Gamble

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:07

Ik vond dat er niet echt superaanbiedingen zijn. Maarja, als ik daar ben kom ik altijd wel weer met iets thuis. Maar ik mag voorlopig van mezelf even niet, alleen een keertje om nieuwe beugelriemen te halen, want die heb ik wel nodig Haha!

Issy
Berichten: 2442
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:28

als je bij horseplaza niks tegen komt Freddy's ruitersport zit er twee gebouwen naast en die hebben ook hele leuke aanbiedingen!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:42

ja inderdaad. als je nog een vliegendeken nodig hebt, moet je naar freddy. daar staat een paard te poseren aan de weg met die deken op. het si egt een super deken. hets is een nagemaakt e bucas deken. hij is precies het zelfde alleen scheelt de helft in prijs. hij is 75 euro.

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 10:36

Zijn die rijbroeken met leren zitvlak de moeite waard dan?

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 10:39

Ik ga niet!! Haha! Echt niet.. Ik doe het niet *LOL*

Nee, nee, nee Tong uitsteken

Ik ben over 2 weken jarig, niet gaan nu, anders heb ik niets meer te vragen *LOL*

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 12:59

Ik ga dus vandaag iig ook niet meer Boos!
Dennis zou mee gaan, maar z'n vriendje belde op of hij daarheen kwam, dus die viel af.
Ik hou er sowieso al niet van om in m'n eentje te winkelen, maar ik heb ook pas net m'n rijbewijs en zie het dus niet zitten om daar in m'n eentje helemaal heen te rijden terwijl ik de weg absoluut niet weet daar. Dus m'n broertje zou mee gaan, en op het moment dat ik de deur uit wil lopen, besluit ie toch maar niet mee te gaan.......
Mannen Boos!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lkaw, MaxEnHenkie, The_Cat en 72 bezoekers