goede manege op texel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

goede manege op texel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 16:08

Wie weet een goede manege op texel waar je lekkere strandritten kan maken tegen een niet al te schandalig hoge prijs?? Knipoog

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:14

Ik dach dat hier al een keer een topic over was geweest, misschien de zoekfunctie eens proberen Lachen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:30

Manege kikkert.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 16:46

Ik heb al een beetje op internet rondgekeken en van 1 manege maar ik vind het dan nog moeilijk om iets over de kwaliteit van de manege te zeggen. 1 manege reed voor zover ik uit de site kon opmaken alleen met haflingers en welsh. En er is er 1 waar ik geen site van kan vinden, manege nieuw bornrif, heb dus geen idee wat je daar voor een strandrit betaald.. iemand zei dat dit wel een aardige manege was. Nog meer aanbevelingen?? Lachen

texela

Berichten: 680
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:37

Manege bornrif bestaat niet meer.
manege kikkert heeft van alles en nog wat staan en manege elzenhof heeft haflingers en welshjes.
beide maneges zitten aan De Koog aan de Bosrandweg.

Issy
Berichten: 2442
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:15

ik heb gewerkt op manege kikkert!wel alweer 8 jaar geleden. kikkert heeft paarden en ponys, voor de strandritten in de ochtend moet je wel telefonisch reserveren. de rest van de dag zijn bosritten. Geen duffe paarden, op het strand volle rengalop en lange stukken.
De elzenhof zit er naast heeft kleine maat haflingers en stappen op het strand en maken op het strand een handgalopje, dat hoef je met de paarden van kikkert niet eens te proberen.
Als je aan komt rijden kijk je misschien raar op, het zijn buitenlocaties, geen mneges met binnen en buitenbak en kantine, maar stands buiten met een buitenbakje. De prijzen van nu weet ik niet, gewoon een keertje bellen.

TypicalDutch

Berichten: 535
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Oudeschild / Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:28

Je kunt het ook altijd nog bij Van der Linde proberen, die hebben hun zaakjes in ieder geval goed voor elkaar. Leuke paardjes alleen moet je er wel voor naar de Cocksdorp (andere kant van het eiland, vanaf de boot). Die hebben ook zeker weten wel een website, gewoon even op www.vanderlindetexel.nl kijken!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:29

Issy schreef:
ik heb gewerkt op manege kikkert!wel alweer 8 jaar geleden. kikkert heeft paarden en ponys, voor de strandritten in de ochtend moet je wel telefonisch reserveren. de rest van de dag zijn bosritten. Geen duffe paarden, op het strand volle rengalop en lange stukken.
De elzenhof zit er naast heeft kleine maat haflingers en stappen op het strand en maken op het strand een handgalopje, dat hoef je met de paarden van kikkert niet eens te proberen.
Als je aan komt rijden kijk je misschien raar op, het zijn buitenlocaties, geen mneges met binnen en buitenbak en kantine, maar stands buiten met een buitenbakje. De prijzen van nu weet ik niet, gewoon een keertje bellen.



ikke ook das zo een jaar of 20 geleden Haha!:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:30

Manege bij Camping de Krim in de Cocksdorp. Leuke paarden en pony's. Heb er een paar vakanties gewerkt en kan het je echt aanraden om daar te gaan rijden.

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:40

ja bij die camping met die huisjes daar is een leuke ''manege'' leuke pony's leke rit. ben er vaak geweest

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:28

toen ik bij de koog was hing er een affiche in de winkelstraat om de paar winkels van een western iets met tinkers als ik me goed herriner. daar was een bosrit ook goedkoop!