hoe zouden jullie dit oplossen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

hoe zouden jullie dit oplossen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 20:40

ik heb mijn pony te koop, maar omdat we nou op stal aan het verbouwen zijn, staan de paarden ergens in een land en kan ik dus niet rijden, dus ook niet voorrijden en de eventuele kopers kunnen ook niet rijden. Best een probleem. Ik heb haar te koop staan, dus dat ze nu een poos in eht land loopt is voor mij geen probleem, maar als er kopers komen dus wel.

Ik had vanavond ook kopers en ik heb hun aangeboden dat als ze toch echt geinteresseerd zijn haar mee mogen nemen naar hun eigen stal 5 kilometer verderop, om te kunnen rijden, en tuurlijk krijgen ze een proeftijd. Ik denk dat ik het zo aardig opgelost heb, maar ik wou toch jullie mening ook even horen. Of hoe jullie het hadden gedaan als je in zo'n situatie zit.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:47

Tja, ik had een stukje weiland afgezet en was daarin gaan rijden, maar als de kopers zo dichtbij zitten kan je er ook met de trailer heen gaan.

Ikkem
Berichten: 83
Geregistreerd: 06-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:53

Ja dat had ik ook gedaan, er is toch altijd wel een stukje land waar je een beetje kunt rijden.
En dat je zelf niet kon rijden vind ik een beetje onzin, je kan toch ook buiten rijden..... Verward

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:01

Tsja, ik rijd ook het hele jaar door in het land..Ik zie het probleem ook niet zo? Tenzij het gras natuurlijk heel hoog staat..In dat geval zou je dat kunnen maaien..

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:01

ja inderdaad gewoon in het weiland rijden.
ik zou haar niet voor een proeftijd meegeven hoor!
ze gaan je paard dan helemaal uitetesten.
vroeger ging het ook gewoon zo: je neemt hem of niet.
ze kunne heus wel van te voren zien hoe ze is en hoe ze rijd.
ik ben egt tegen proeftijd

Teamspirit... Je bent een toppertje!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 21:14

Ja maar dat kan mij ons dus niet in het land. Kijk het is niet mijn land en niet dat van de stal houder. De stal zelf staat een eind verderop, dus ook al mijn spullen. Dat ik zlef niet kan rijden heb ik uitgelegd, daarvoor staat ze ook te koop, ik heb er gewoon weg geen tijd voor, alleen in het weekend eigenlijk nog, en ze si niet zo braaf dat ik er zo weer opkan stappen en wegrijden.
En nu gaan we het dus zo doen dat ze haar een keer opkomen halen, omdan te gaan rijden.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 01:17

Vind t wel een hele nette regeling van je.
Hoop voor je dat tie zich in die proeftijd een beetje gedraagt.

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

clavecimbel
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:45

ik zou gewoon in het weiland gaan rijden en zou haar niet mee geven voor een proeftijd, je weet maar nooit wat ze met haar doen. En hoe ja haar weer terug krijgt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fudge en 105 bezoekers