PVG nummer trailer HOTRA niet correct?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

PVG nummer trailer HOTRA niet correct?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:46

Dat sleept bj ons nu al 3 jaar aan, heeft iemand dit ook meegemaakt?

3-4 jaar geleden hebben we een nieuwe trailer Eduard gekocht, op de autokeuring kregen we te horen dat het chassis eigenlijk zwaarder was dan wat het PVG nummer op het gelijkvormigheidsattest vermeldde. Gevolg: tijdelijke keuring voor 3 maanden. De fabrikant gebeld en die ging het in orde maken maar het kon een jaar! duren. Na vele telefoontjes blijkt dat er helemaal niks in orde komt. We kregen nu een bekeuring bij wegcontrole aangezien er geen keuringsbewijs meer afgeleverd werd.

Het komt er dus op neer dat het gelijkvormigheidsattest gewoon niet klopt. Wat doe je dan? Moet je dan echt naar het gerecht stappen? Ik hoopte eigenlijk dat de fabrikant iets meer bezorgd zou zijn over de tevredenheid van de klanten Boos!
Laatst bijgewerkt door Zannekin op 01-06-04 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:53


Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:55

We wonen wel in Belgiƫ, ik weet niet of het invloed heeft op klachten ofzo.
De dealer woont ook in Belgiƫ maar blijkbaar moet de fabrikant zelf die zaken regelen.

Bedankt.

ikke

Berichten: 37520
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:17

Je kunt natuurlijk de trailer terugbrengen en geld terug eisen. Je dacht een goede trailer te kopen, maar dat blijkt dus niet te kloppen. er is dus niet verkocht wat er belooft is en dat moet ook in Belgie.
Je kunt waarschijnlijk ook de trailer opnieuw laten keuren en dan alsnog de juiste papieren krijgen. Die kosten dan verhalen op je leverancier.
Werkt dit allemaal niet, dan zul je waarschijnlijk naar de rechter moeten.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 13:21

Ik heb net naar Hotra gebeld.
Toen wij de trailer kochten was het nog Eduard (nu overgenomen door Hotra). Het lijkt dat ze bij Hotra zelf wat bereidwilliger zijn. Ze gaan me terugbelle Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers