Stal v/d Eijk in Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Stal v/d Eijk in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 18:30

Wie kent Stal van den Eijk op de Benedenrijweg 309?
Wat is jullie ervaring met die stal?


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:57

Uhmm, wat heet kennen. Mijn kennis heeft een keertje een bruiloft gereden voor hun.
Maar wat wil je weten?

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 20:13

Hoe ze voor de paarden zijn...
Hoe het er verder is op stal enzo..

Het is maar voor ongeveer 4 maanden in de winter dat ik een ander plekje zoek... Dat is lastig, want de meeste stallen hebben liever dat je blijft en niet maar 4 maanden per jaar met 2 paarden..

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:44

Probeer stal hoogerbrugge?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 07:29

Ineke2 schreef:
Probeer stal hoogerbrugge?


is al vol Haha!
Zoek je alleen land of ook een box, waar ik nu op zomerland sta hebben ze wel een stalletje met uitloop, 70 euri per maand incl voer excl uitmesten (incl is 80 euri). Geen bak oid (wel te huur bij de buren binnen+buiten), wel 10min stappen van uitgestrekte ruiterpaden.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:20

maareh, ze hoeven toch niet van tevoren te weten dat je maar 4 maanden blijft? zolang je niet per jaar betaald maakt dat toch niet uit? volgens mij kan je gewoon ergens gaan staan als je het niet meldt van die 4 maanden..... dan kan je daarna toch gewoon weer gaan?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:56

Hoe het op die stal is weet ik niet.
Je kunt wel 4 maanden misschien ergens staan zonder te melden, maar ze zullen het dan niet zo leuk vinden als je het jaar erop weer komt vragen.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:16

Toen vd Eijk nog in Overschie zat heb ik een aantal maanden de paarden gereden voor hun. Op zich zijn het aardige lui, vooral zij (hij is nogal nors), maar ze gaan heel anders met paarden om dan ik zou doen. Zo moest ik bv een paard wat in de winter nat was (zweet, regen, sneeuw, ed.d.) met stro droogwrijven en dan de winterdeken erop. imo krijg je nattigheid er zeker niet met stro af en trekt de rest van het vocht in de deken.... Een zweetdeken mocht niet gebruikt worden, die waren voor netjes.

Bovendien vind ik hem momenteel nogal uitbuiterig met zijn hoge prijzen! Zeker gezien dat je nu een paard kan leasen, wat ook ingezet wordt voor bv bruiloften e.d. Kortom hetgeen wat ik deed, maar nu moet je er voor betalen Haha!

Ik weet nog wel een adres voor je een klein stukje verder dan de vd eijk. Als je interesse hebt, PB me dan even.
Daar zit geen bak bij, maar wel supertoffe mensen! OK dan!
(Zijn vrienden van ons...)

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:23

Stal Neleman tussen Zestienhoven en Delft had laatst nog veel stallen vrij. Verder hebben ze bij de Nevillestables nog stallen leeg.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 10:01

Vippie schreef:
is al vol Haha!
Zoek je alleen land of ook een box, waar ik nu op zomerland sta hebben ze wel een stalletje met uitloop, 70 euri per maand incl voer excl uitmesten (incl is 80 euri). Geen bak oid (wel te huur bij de buren binnen+buiten), wel 10min stappen van uitgestrekte ruiterpaden.



Daar ben ik weleens wezen kijken, maar had daar geen goed gevoel over om daar mijn 2 ijslanders neer te zetten de wintermaanden. Begreep dat ze dan de enige waren of misschien nog 1 shetlander erbij ofzo.. Verder woont er niemand bij en is er geen toezicht. Zoiets als daar een stalletje met uitloop is wel ideaal...

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 10:02

Ididit schreef:
maareh, ze hoeven toch niet van tevoren te weten dat je maar 4 maanden blijft? zolang je niet per jaar betaald maakt dat toch niet uit? volgens mij kan je gewoon ergens gaan staan als je het niet meldt van die 4 maanden..... dan kan je daarna toch gewoon weer gaan?



Dan moet ik elke winter een andere stal zoeken, want ze zien me niet graag terug komen dan denk ik...

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 10:05

Buitenzorg schreef:
Toen vd Eijk nog in Overschie zat heb ik een aantal maanden de paarden gereden voor hun. Op zich zijn het aardige lui, vooral zij (hij is nogal nors), maar ze gaan heel anders met paarden om dan ik zou doen. Zo moest ik bv een paard wat in de winter nat was (zweet, regen, sneeuw, ed.d.) met stro droogwrijven en dan de winterdeken erop. imo krijg je nattigheid er zeker niet met stro af en trekt de rest van het vocht in de deken.... Een zweetdeken mocht niet gebruikt worden, die waren voor netjes.

Bovendien vind ik hem momenteel nogal uitbuiterig met zijn hoge prijzen! Zeker gezien dat je nu een paard kan leasen, wat ook ingezet wordt voor bv bruiloften e.d. Kortom hetgeen wat ik deed, maar nu moet je er voor betalen Haha!

Ik weet nog wel een adres voor je een klein stukje verder dan de vd eijk. Als je interesse hebt, PB me dan even.
Daar zit geen bak bij, maar wel supertoffe mensen! OK dan!
(Zijn vrienden van ons...)


Heb je een pb-tje gestuurd OK dan!

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 10:06

Kleintje schreef:
Stal Neleman tussen Zestienhoven en Delft had laatst nog veel stallen vrij. Verder hebben ze bij de Nevillestables nog stallen leeg.


Bij Neeleman kan je volgens mij heel slecht buitenrijden begreep ik..
Maar vertel eens wat meer als je wil over Nevillestables?
Waar zitten ze? Wat hebben ze? Wat zijn de kosten? enz.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:42

Nevillestables zitten tegenover manege Prinsenstad. Je rijdt op de paralelweg, je doet net of je afslaat naar Prinsenstad maar gaat dan nog een keer paralel rijden. Je gaat dan onder de snelweg door en dan rij je tegen de mesthoop aan.

Weet niet wat de stal kost voor pony's, maar het is er reuzegezellig.

Een goede buitenbak die echt altijd te berijden is. 2 paddocks, stapmolen, spuitplaats. Er wordt 2 keer per week uitgemest en je paard komt iedere dag buiten. In de zomermaanden kan je paard ook op het land.
Er is ook een kantine bij.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 06:41

Ohhh heet die stal Neville, die zit dus naast Hoogerbrugge en die zitten allebei weer schuin tegenover Neeleman (aan de andere kant van de snalweg). Overigens kun je daar prima buitenrijden hoor, niks mis mee.
Alleen voor luxe ruiterpaden moet je echt even naar Bergschenhoek of Delfgauw

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:13

ga je het nog proberen bij het adres wat ik je gaf, misschien kunnen de paardjes overdag wel in de bak joh, er rijdt toch niemand in

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:25

Gut, ik ken heel die stal van Eijk niet......

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 09:27

Kleintje schreef:
Nevillestables zitten tegenover manege Prinsenstad. Je rijdt op de paralelweg, je doet net of je afslaat naar Prinsenstad maar gaat dan nog een keer paralel rijden. Je gaat dan onder de snelweg door en dan rij je tegen de mesthoop aan.

Weet niet wat de stal kost voor pony's, maar het is er reuzegezellig.

Een goede buitenbak die echt altijd te berijden is. 2 paddocks, stapmolen, spuitplaats. Er wordt 2 keer per week uitgemest en je paard komt iedere dag buiten. In de zomermaanden kan je paard ook op het land.
Er is ook een kantine bij.



Bedankt voor de uitleg OK dan!
Klopt het dat ze in de winter ook lekker paar uur naar buiten gaan bij Nevillestables?

Dit weekend heb ik helaas geen tijd, maar ga volgend weekend eens daar in de buurt kijken...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:30

Ja, ze gaan daar in de winter ook gewoon naar buiten, alleen niet op het land maar in de paddocks.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:28

Vippie schreef:
Ohhh heet die stal Neville, die zit dus naast Hoogerbrugge en die zitten allebei weer schuin tegenover Neeleman (aan de andere kant van de snalweg). Overigens kun je daar prima buitenrijden hoor, niks mis mee.
Alleen voor luxe ruiterpaden moet je echt even naar Bergschenhoek of Delfgauw

was dat vroeger niet stal de rode klompjes?

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:42

geen idee Mar, ken de stal nog niet zo lang, hihihii Maar ken de omgeving wel goed, heb in ene grijs verleden bij Neeleman gestaan in de vakantie.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

valebu
Berichten: 9
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:30

ik sta nu bij neville stables en heb het erg na me zin maar het heette vroeger volgens mij geen rode klompjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _HS_, Lightninggg, Samantha89 en 11 bezoekers