Welk zadel zou jij hieruit kiezen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welk zadel(merk) zou jij hieruit kiezen??

Ainsley
27 (32%)
Hulsebos
26 (31%)
Euroriding
29 (35%)

Totaal aantal stemmen: 82


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:10

HB vind ik flut kwaliteit dus die zou ik laten liggen.
Verder ben ik niet zo heel erg bekend met Euroriding, wat kwaliteit betreft vind ik Ainsley redelijk goed. Alleen vind ik die zadels een te veel opgesloten zit hebben.
Ligt er dus een beetje aan wat Euroriding te bieden heeft Lachen

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:11

Ilindra"]
[quote="KarinvdM"][quote="Samsam schreef:
Hulsebos ben ik niet zo gek van, bovendien is de service waardeloos


Dat ben ik niet met je eens.
[/quote]

Ik ben het wel met Samsam eens.
Zoek maar eens op Hulsebosch, dan kom je genoeg tegen.
Hij heeft ons vreselijk schofterig behandeld en al was het de laatste ruitersportzaak op aarde, ik ga er nooit meer naar toe (ben er al 10 jaar niet meer geweest).
[/quote]

Ja, ik ken de verhalen wel, maar alle positieve verhalen hoor je niet. Ik ben, tot nu toe Knipoog , heel tevreden. Mijn zadel lag na twee weken scheef omdat Romanoff nog scheef is, ze kwamen redelijk snel en het zadel werd kostenloos weer passend gemaakt. Ik was na de negatieve stukken hier ook best huiverig, maar ik had ook veel positieve verhalen gehoord en heb de "gok" toch genomen. Ik had op een HB gezeten en vond het een erg fijn zadel, fijner dan alle andere die ik daarna ook nog geprobeerd heb.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:25

Ik kan wel hieruit kiezen, maar uiteindelijk moet het goed op je paard liggen Knipoog
Ik heb net een nieuwe zadel gekocht, alle zadels gepast, maar uiteindelijk heb ik nu een Passier Grand Gilbert Extra in Redwood-kleur Kwijl
Ik heb zelf gehoord dat Hulsebosch super is in kwaliteit

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:34

Ik ben 1 keer heel goed de mist ingegaan bij de aanschaf van een zadel en voortaan kijk ik heel wat beter uit voordat ik een keuze maak.
Oftewel het merk maakt niks uit, het moet ten eerste goed op het paard liggen en daarnaast voor mezelf ook prettig zijn om in te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 01:25

Welk type Euroriding gaat het om, want dat maakt nogal wat verschil.
Ainsley vind ik geen fijne zadels omdat ze niet helpen om een goede onafhankelijke zit te ontwikkelen en bovendien zijn ze erg teer.
HB: slechte kwaliteit, zijn niet duurzaam en ik heb er nog nooit een gezien die recht was en recht bleef .

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:20

Lovely schreef:
Welk type Euroriding gaat het om, want dat maakt nogal wat verschil.


Inderdaad. De Euroriding Diamant, Luxor en de Titan zijn super goede zadels.
De Euroriding Jade I, Jade II en de Opal kun je beter laten liggen.

[VMR] Euroriding Luxor

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:28

Euroriding, met Hulzebos heb ik geen ervaring.
Met Ainsley is mijn ervaring dat dat zadel weinig schoudervrijheid bied, ligt natuurlijk ook een beetje aan je paard.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:05

Ik weet niet welke ik zou kiezen, ik let niet zo op de merken, het gaat me meer om hoe hij zit en op de rug van m'n paardje ligt. Als dat in orde is kan het merk me weinig meer schelen. Aan echte kwaliteitszadels zitten toch meestal wel merkjes Haha!