Sta-Rho

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Sta-Rho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 20:39

Hey bokkers.

Wie koopt er hier zijn spullen bij Sta-Rho in Rhoon?
Ik wil er namelijk het hoofdstel met de diamantjes kopen in de neusriem en frontriem, maar weten jullie of dit goede kwaliteit is en wat de kosten zijn voor dit hoofdstel??

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:44

Prima winkel. Ze hebben er veel verstand van paarden en er is een prettige sfeer. de spullen zijn ook vaan van goede kwaliteit. Ik heb mijn zadel ervandaan en die is echt super

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 20:53

Klopt het ook dat Sta Rho veel goedkoper is dan Mr-ed in maasland en Hyporama in R'dam?

Er is in R'dam toch ook een sportwinkel die paardendingen verkoopt?

poepie1
Berichten: 35
Geregistreerd: 29-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:55

ja, ik koop er altijd me spullen en het is een hele fijne zaak. je moet er wel goed mee omgaan, want anders gaan de diamantjes eruit, maar dat ligt er aan hoe jij er zelf mee omgaat.

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:12

Ik denk dat dat zo is met alle diamantjeshoofdstellen

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 21:17

Citaat:
ja, ik koop er altijd me spullen en het is een hele fijne zaak. je moet er wel goed mee omgaan, want anders gaan de diamantjes eruit, maar dat ligt er aan hoe jij er zelf mee omgaat.

Hoe bedoel je met: je moet er wel goed mee omgaan?
Gewoon voorzichtig? Even kijken hoe de diamantjes erin zitten?

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:48

Ik denk dat dat wel verstandig is. Gewoon voorzichtig zijn en zuinig op je spullen maar goed dat is bij alle hoofdstellen wel handig Haha!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 22:10

idd, eigenlijk moet je met alles omgaan als of het van andere is, dan blijft het allemaal netjes!!!
Vandaag 3 hoofdstellen en 2 zadels gevet. Vertelde net aan m'n zusje dat ik een nieuw hoofdstel wilde. Ze viel bijna achterover van d'r stoel:
"Nog een? Je gebruikt er tocht maar 1 per keer Verward "
"Nee, cor, eentje voor het net!"
"Ohh, nou, dan gebruik je er eentje toch niet en dan de rest voor gewoon?"

Ohh, ze wilde me gewoon tegenhouden, snap je dat nou Haha!

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:13

Ik haal ook vaak spullen bij Starho. Ze zijn wel wat goedkoper dan Hyporama en wat klantvriendelijker vind ik.
Verder denk ik dat het qua kwaliteit weinig uitmaakt of je hetzelfde hoofdstel bij Hypo of Starho koopt....

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:47

ik koop altijd alles bij sta rho.
ik vind het een leuke zaak.
ken de mensen goed.
heb toevallig vorige week een hoofdstel gekocht.
mooi ding en nette kwaliteit.
maar ga zelf eens en beoordeel zelf!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 06:59

Op dit moment ben ik Sta-Rho een beetje zat!

Maar over het algemeen zijn ze inderdaad goedkoper. Vorig jaar heb ik een rijbroek bij Hypo gekocht voor 99,95, terwijl die (kwam ik later pas achter) bij Sta-Rho 81,95 kostte!
De klantvriendelijkheid van het personeel is ook wel goed, alleen de service die ze bieden vind ik dus waardeloos. De eigenaar van mijn verzorgpony heeft een half jaar geleden daar een zadel gekocht, wat alleen maar poblemen geeft.

Wat ik heel erg ouderwets vind, is dat ze geen geld terug geven als iets niet goed is.
De eigenaar van mijn verzorgpony heeft laatst een longeersingel gekocht, maar had geen idee welke maat. Toen heeft Sta-Rho haar geadviseerd om 1.65m te nemen. Die bleek dus uiteindelijk veel te groot. Breng ik hem terug en zou een tegoedbon krijgen als ik niets kon vinden. Ik vind het hun fout als zij iets adviseren, wat niet goed blijkt, en dat je dan je geld niet terug kan krijgen!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 09:20

Nou inderdaad waardeloos is dat Kusia! Tja ik ga niet veel naar starho ik vind het niet prettig winkelen daar, alles zo opgepropt op mekaar, ik ga altijd liever naar hyporama.. Ik hoor altijd iedereen zeuren over de klantvriendelijkheid bij hypo, dat die er niet is.. Maar k word er altijd wel fijn geholpen.. ( Komt misschien ook wel omdat ik de mensen ken.. Knipoog )

Verder heb ik wel eens wat bij stahro gekocht, wat ook allemaal wel van goede kwaliteit was, op mijn pikeur rijbroek na.. die was na 3x dragen al kapot.. en bij mijn vriendin precies hetzelfde.. Dus ik ga gewoon naar hyporama voor mijn rijbroeken, dan maar wat duurder maar wel goede kwaliteit..

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 10:14

starho is goedkoper en ga daar alleenheen als ik weet wat iknodg heb.
ze adviseren nogal eens verkeerd.. zoals maat full beschermers voor een fjord Verward je moet zelf wel enige kennis hebben van dingen, anders geven ze je zo maar wat mee Haha!
maar goed.. dat waren net nieuwe meisjes.. want tegenwoordig lopen er alleen maar jonge meiden rond en die weten lang niet zo veel als trudy of die ander.

starho heeft over het algemeen andere hoofdstellen. hypodrama heeft alleen kiefer of global Haha! starho heeft tenminste nog doberts en imperial riding.

ze hebben altijd wel goed spul, maar zoals er al gezegd is, tis maar net hoe je zelf met dingen omgaat.

ik ben alleen 3 keer genaaid met een zadel daaro.. verkeerd opgevuld, scheef opgevuld,.. een zadel verkopen wat helemaal niet paste.. dus voor de zadelservice moet je daar echt niet heen.. van rijs is daar super in..die heeft meteen alle schade weer hersteld..

maar om ff voorbeeldjes te noemen van de prijs. de harry's horse pro plus cap kost bij starhomaar 55 euro.. iedreen weet hoe duur ze zijn ergens anders
of een passier rondgenaaid hoofdstel.. kost daar 500 euro.. ga jenaar een divoza of een mr ed, dan betaal je ruim 600.. vind ik een heel groot verschil..

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 10:33

persoonlijk vind ik sta-rho vel leuker, gezelliger en je word er als mens behandelt, en geen vraag is teveel, of het goedkoper is?? ik denk van wel, maar ik koop eigelijk nooit iets bij hypo. maar ga er maar kijken, dan kom je er zelf wel achter.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 10:41

Naar Hyporama ga ik nooit! Ben er een aantal keer in het begin geweest, maar het rare is dat ik er nooit kan slagen. Af en toe kom ik bij Sta-Rho maar dat is niet vaak, heb er mn leren laarzen gekocht en verder niet echt veel. Voor broeken enzo ga ik vaak naar MR Ed vind het wel fijn winkelen daar. Alles staat niet zo op elkaar als bij sta-rho. Ook kom ik wel af en toe bij Divoza, maar zoals ik al eerder zei het ligt aan wat ik moet hebben, waar ik naartoe ga....