Paardrijden is te duur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Paardrijden is te duur

ja
63 (58%)
neen
45 (41%)

Totaal aantal stemmen: 108


sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:53

txxlidiola schreef:
paardrijden is te duur... dus ik ma er niet op. het knabbeld aan me dat ik niks kan doen met paarden omdat het duur is. wat nu?? iemand help me! ik wil iets met paarden doen zonder dat het duur is! helep!!

gr. me

Ookal is het topic uit 2004, reageer ik toch even.
Is een verzorg pony niks voor je? Dus dat je lekker met een pony (of paard) gaat wandelen en tuttelen, maar ook de verzorging als stal uit mesten hoort daar bij. Misschien kun je dan afentoe in ruil voor dat een rondje rijden?
Of op de manege gaan helpen, soms krijg je voor dat soort werk "uitbetaalt" dat je een lesje mee kan rijden :)

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:56

IcePrincess schreef:
ik vind het te duur ja. De lessen dan, paardrijden in de zin van een eigen paard hebben en daar op rijden, dat kun je idd zo duur maken als je zelf wilt.
Maar manegalessen vind ik echt te duur geworden, zeker na de invoering van de euro, waar ik eerst 15 gulden voor een uurtje manegeles betaalde betaal je nu 13 euro voor een uurtje les :oo



Mee eens, maar ook de manege houder betaald dus veel meer in euro's dan in de tijd van de gulden!
En reken eens terug als je boodschappen doet... vele malen duurder dan "vroeger" met de gulden!
Mensen rekenen de euro bijna niet meer om in guldens, maar doe het eens een weekje en dan schrik je je rot hoeveel alles duurder is geworden.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:18

Omdat dit topic ernstig oud is waardoor het nog op het verkeerde forumonderdeel staat hier een slotje.