Helpen denken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 00:09

Natasha schreef:
Als je t wilt: doen!
Ik was vandaag ook in etten leur!
Toch gek he, als we 2000 voor een 3 jarige zonder papier vragen vinden mensen t teveel.
Jij bent blij als je er voor 100 euro per maand vanaf komt.
Dat is dan toch wel 3600,- eer ie 3 is..........


Dat noemen ze dan investeren in de toekomst he Knipoog

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 00:13

Het valt me op dat niemand hier valt over het feit dat ze van de paardenmarkt komt, en voor een "prikkie"gekocht kan worden.. Dit zegt meestal weinig goeds, de paarden op de markt krijgen helaas nog veel kalmeringsmiddelen e.d toegediend dus dan heb je een vertekend beeld! Ik zou eerder een jaarling kopen van een particulier die gewoon een veulen heeft gehad, of eventueel kopen bij een manege. Het zijn meestal boeren die daar komen met hun paarden, die snel geld willen verdienen!
Ik wil je niet uit je droom helpen hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar leg zeker geld opzij voor rontgologische keuring en de hele rambam, want voor je het weet koop je een zorgenkind!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 00:55

Zal de merrie dan niet al verkocht zijn?
Wete je waar ze normaal staat?
ik zou die kans maar nemen Haha!
Heb vandaag ook een veulentje gekocht Lachen

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 13:19

Ja, het zal oplopen maar voorlopig heb ik de tijd om te sparen....
Ik heb zelfs dingen gezien waar ze met andere op de wei loop en die zijn maar 50 euro .......

Ik heb het er emt mijn moeder over gehad en ze heeft wel gehoord dt ik het alleemaal uitgerekend heb enzo en dat ik toch nog geld opzij leg enzo....

Ik denk dat het wel zou mogen , want ze reageerde vij rustig en ik denk dat ze me nou wel een keer een kans wil geven ben nou 18 ...

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 13:22

Preddy schreef:
Het valt me op dat niemand hier valt over het feit dat ze van de paardenmarkt komt, en voor een "prikkie"gekocht kan worden.. Dit zegt meestal weinig goeds, de paarden op de markt krijgen helaas nog veel kalmeringsmiddelen e.d toegediend dus dan heb je een vertekend beeld! Ik zou eerder een jaarling kopen van een particulier die gewoon een veulen heeft gehad, of eventueel kopen bij een manege. Het zijn meestal boeren die daar komen met hun paarden, die snel geld willen verdienen!
Ik wil je niet uit je droom helpen hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar leg zeker geld opzij voor rontgologische keuring en de hele rambam, want voor je het weet koop je een zorgenkind!



Ik ga hem natuurlijk wel laten nakijken hee , ik let heus wel op mn portomonnee Knipoog
Der zal netjes naar gekeken worden enz
En er stond een superwild paard naast haar van de zelfde eigenaar dus kalmeringsmiddelen waren er niet bij denk bij deze man.
Ik weet waar hij zit en als het mag ga ik van de week langs en zal ik nog een keer zien hoe ze nu in de omgang is.....

Is het niks dan jammer helaas...dan kan ik er ook niks aan veranderen...



En nee ik hoop idd dat ie nog niet weg is dan , maar dat zie ik dan wel weer....

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:57

als je denkt dat t je 'droompaard' is, je kunt het betalen en je wilt zo lang wachten met alles, zou ik het doen. Ik zou haar dan wel een tijdje op proef nemen en goed laten keuren (duhh) omdat ze dus 'voor een prikkie' verkocht word...

en dan idd in de opfok of zo doen.... succes!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 15:12

Het mag!!!!! Haha! Haha!
Nou hopen dat ze er nog is en goedgekeurd wordt enz...
yesssss
Jullie horen nog van mij Haha!

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 15:31

Het is een gok,\maar als hje het geld dr voor hebt en zeker weet dat je dr kan financieren en zeker van ej zaak ebnt ddat het wat word meot je eht doen!
wel laten keuren uiteraard, maar lees dat je dat van plan ook bent!
dus succes en hoor graag evrdevr!