ben je je paard nooit zat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:16

Ik ben Riant zelf niet echt zat meestal als ik haar zie ben ik wel blij..

Maar er zijn echt dagen bij dat ik thuis kom uit mijn werk en op de bank plof en geen zin heb om nog van de bank af te komen.. zeker in de winter als het regent en je bent al moe.. dan heb ik wel eens van Bleehhhhh geen zin.. Als ik er dan een keer op zit en het gaat goed is dat weer voorbij.. Als ze op zo'n dag ook nog gaat kwallen en drammen .. ja vraag ik me wel heel even af waar ik mee bezig ben... heeeeeeeel even maar:)

LouLi
Berichten: 350
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:17

Ik ben het nooit zat,kga altijd met plezier en laat al de rest er voor valle:).behalve als ik me de bus moet want die rijdt zo weinig,heb je zin om naar je pony te gaan sta je een halfuur aan de bushalt.regen en slecht weer stoort mij ni,ik zat vandaag in een stortbui ma dat droogt wel weer denkik dan.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:20

Eigenlijk niet Verward Haha! Soms zie ik er wel tegen op om 14 km te fietsen, maar als ik er dan eenmaal ben, denk ik echt, "man, hier heb je dat eindje fietsen toch wel voor over". Haha! Tong uitsteken

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 22:16

ik bedoel ook meer of je het nooit zat bent dat je veel dingen moet opgeven voor de paarden. ik bedoel, de paarden zelf ben ik nooit zat! maar het is gewoon dat ik altijd rekening met ze moet houden, en als ik een dag niet kan dat ik me schuldig voel...daar baal ik soms van bijv. als mijn vriendinnen een dag naar het strand gaan en ik niet mee kan omdat ik rijles heb ofzo...ik heb dan zin in de les, maar toch hou ik zo'n gevoel van, damn, waarom moet ik dat nu weer missen...
paarden kosten ontzettend veel tijd, en naar mijn zin soms iets te veel tijd, bijv. als ik eens wil uitslapen en een dag lekker niks wil doen, dan ga ik toch maar paardrijden, want anders staat het paard ook maar stil...

begrijp me niet verkeerd, ik heb alles over voor mn verzorgpaarden, en geef veel leuke dingen voor ze op, waar ik meestal ook geen moeite mee heb, maar af en toe Verdrietig

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:17

Eh.. eigenlijk had ik daar vorig jaar méér last van als nu.
Nu eigenlijk nooit!

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:34

Ik ben mn paardjes nooit zat! Haha! Ik ga er elke dag met veel plezier heen en ook al is het heel veel werk toch krijg ik elke dag genoeg voldoening van mn schatjes! Ik geef er ook een hoop voor op, maarja daar kies je voor ( ik tenminste dan)
En ik heb een tip voor de mensen die hun paard 'zat' zijn maak het jezelf niet zo moeilijk en als je geen liefde meer voelt voor je 'vriend' ( want dat is het toch eigenlijk) verkoop hem dan aan iemand die wel blij met hem/haar is. ( sorry als dit banketstaaf overkomt Bloos )
Als je elke dag met tegenzin naar je paardje moet is er voor beide niks meer aan!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:35

Neee, nooit! Ik kan wel eens van hem balen als hij een keer stout is geweest, maar dat is dan ook zo weer over. Nico is een paard waar je niet boos op kan blijven!

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:43

Zoveel dingen hoef ik eigenlijk niet op te geven voor mn pony.. Heb nu al vakantie dus heb genoeg tijd.. En mn pony ben ik eigenlijk nooit zat.. (behalve met rijden soms Tong uitsteken)

Rota

Berichten: 594
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:49

Nooit, mijn paard is mn alles.
Ik heb het nu wel druk met school en werk, maar ik ben er elke dag voor hem
Wij hebben natuurlijk ook onze goede en slechte dagen, en ook ik roep weleens als ik boos op hem ben: "als je zo doorgaat breng ik je naar de slager". Maar niet één woord is daar van gemeend. Ik hb hem nu 5 jaar en ik hou van hem alsof het mijn kind is Lovers
Maar goenoeg van hem hebben... nee nooit Lovers Pling Schijnheilig

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:52

ja hoor, ik was m'n paard wel 'ns zat ja..........als ik gewoon echt geen steek verder kwam, of ik kon maanden lang helemaal geen cent aan mezelf uitgeven door veearts kosten ofzo...............Ik heb dan nu ook geen eigen paard meer...........

Maddox ben ik nog geen seconde zat geweest, maar ja, daar ga ik maar 2 x per week heen en dan heb je zin erin !!!!!!!!!!1

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:58

Mijn paardje staat gewoon lekker thuis. Soms heb ik geen zin om erop te stappen en dan breng ik ze gewoon lekker naar het land. Maar ik ben mijn paard nooit zat, dat is zo'n maatje van me! Wel eens tijdens het rijden dat je haar even streng moet toespreken, maar dat is altijd maar even! Verder is mijn paardje OK dan!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:58

Nee dat heb ik gelukkig bijna nooit. Een enkele keer als ik moet werken, naar school moet, huiswerk moet maken ect heb ik dat wel maar verder nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:01

Nee, ik ben dat nooit zat.
Ook niet in de tijd dat ik vollop werkte en daarnaast 4 paarden reed.
Toen moest ik echt alle andere dingen laten, maar dat vond ik helemaal niet erg.

Nu heb ik meer tijd om andere dingen te doen, maar nog ga ik liever uren bij het paard rond hangen.
Bij de paarden voel ik me gewoon het lekkerst, vooral als er niemand is.
dan kan ik goed een uur aan de kant van de wei gaan zitten en paardjes kijken, heerlijk!!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:12

Noop, echt helemaal nooit.

Vind het heerlijk om op stal te komen en dat mooie koppie en lieve oortjes te zien, en dan begroet worden door een luid gehinnik Haha!

Kan me echt niet voorstellen dat ik haar ooit zat zal worden....

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:37

TeamSpirit schreef:
egt NOOIT. ik moet er twee keer per dag heen en ik heb er altijd zin in. als ik chagerijnig ben maakt me paard me weer blij.


idd, als ik chagerijnig ben en mn pony komt vrolijk naar me toe, is mn hele dag weer goed *LOL*
T is toch ook zo'n schatje Haha!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:00

Ja hoor! Maar meestal spelen er dan allerlei andere dingen. Maar het is toch normaal om van iets waar je eigenlijk heel blij mee bent wel eens te balen? Ik bedoel, ik ben ook heel blij met Michiel (vriend) maar soms kan ik hem ook wel eens wat aandoen!

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:16

Alet schreef:
Ja hoor! Maar meestal spelen er dan allerlei andere dingen. Maar het is toch normaal om van iets waar je eigenlijk heel blij mee bent wel eens te balen? Ik bedoel, ik ben ook heel blij met Michiel (vriend) maar soms kan ik hem ook wel eens wat aandoen!


ja je hebt gelijk alet

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:20

Ik ben Ed zelf nooit zat, ben altijd happy als ik bij m ben.. Maar het stuk erheen.. toch 30 minuten met de scooter! Nu zullen jullie wel denken, je moet alleen maar gas geven? Maar iedere dag, hetzelfde weggetje.. zucht..

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:21

Neej Hoor..! Haha!

Soms ben ik weleens een beetje moe dan doe ik wat rustiger aan..!
Maar heb nooit genoeg van ze

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:26

nooit, nooit, nooit Lovers Ik rij liever 5 keer op een dag, dan 1 keer niet Haha!

Kippigje
Berichten: 28
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:27

Nooit.
Heerlijk naar het bos,naar het strand of in de bak of op wedstrijd.
Allemaal even leuk

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:30

Dat heb ik ook wel is, gewoon even geen zin om naar mn verzorgpaarden heen te gaan,

Maar dan ben ik er een dag niet geweest en dasn mis ik ze zo! Ik kan gewoon niet zonder ze Bloos

Dus nu ben ik er weer elke dag, dat is gewoon een periode zo, en dan vind je het daarna veel leuker (heb ik in ieder geval Tong uitsteken )


Lovers Perry Luv Ya Lovers (sorry kon het nie laten)

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:47

Alet schreef:
Ja hoor! Maar meestal spelen er dan allerlei andere dingen. Maar het is toch normaal om van iets waar je eigenlijk heel blij mee bent wel eens te balen? Ik bedoel, ik ben ook heel blij met Michiel (vriend) maar soms kan ik hem ook wel eens wat aandoen!

Idd, ook al heb ik dat geen mensenvriend, maar mijn vriend is gewoon Hof Clown
En tsja, ik hou heel veel van Hof, maar soms... Dan kan ik hem wel schieten... Tong uitsteken Alleen dat is dan ook zo weer over.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:05

Nee, ik heb eigenlijk nooit geen zin om naar Ivank te gaan. Ik vind het heerlijk om er te zijn, als ik een dag niet ga (en ja, nu klink ik misschien pennymeisjes-achtig, maar ben ik niet Knipoog) dan voel ik me gewoon niet echt lekker. Ik wil haar gewoon zien, elke dag!

Maar het is wel wat jij zegt, ik kan nooit een keertje ergens een dagje naartoe zonder dat ik denk van: ik moet wel op tijd terug zijn, want ik wil nog naar Ivanka...
Maar daar heb ik nu eenmaal voor gekozen toen ik een paard kocht en ik heb er nog geen moment spijt van gehad!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:40

Ik ga nooit met tegenzin naar hem. Alleen in een periode dat het heel poedersuiker gaat heb ik wel iets van ik ga hem verkopen, maar dat kan ik dat toch niet over mijn hart krijgen als je zijn lieve koppie aankijkt Lachen