Horseplaza: het knettergekke prijzencircus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:37

Littleghoul"]
[quote="samantha5 schreef:
Gisteren was ik eerst naar de fjord geweest om te kijken, daarna zouden we naar die winkel gaan. Maar volgens mij ben ik bij een hele andere tent naar binnen gegaan. Freddy's heten die volgens mij. Niks hadden ze wat ik wilde hebben. Ik ging voor de turkqoise anky pad, maare die waren nergens te bekennen.


Freddy's ligt idd gelijk links vooraan op het industrieterrein..
Als je nou iets verder door had gereden had je rechts Horse Plaza gezien..
Jammer dat je dat gemist hebt, want nu heb je een megastore met mega aanbiedingen misgelopen!
[/quote]

Ach ja, je zat in de buurt zullen we maar zeggen Knipoog , maar wel balen zeg!
Het is ook niet erg logisch om twee paardensportzaken zo dichtbij elkaar te plaatsen. Weet iemand of ze bij de Freddy's ook imperial riding hoofdstellen hebben, met name stang en trens?

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:41


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:59

Ik ben ook weer een zweetdeken (met naam erop geborduurd en singel erbij), bit, handschoenen, hoofdstel, vanillesnoepjes en liksteen rijker...

Vanavond alleen nog even naar De Ruitershop in Harmelen, vandaag 2e dekje voor de halve prijs, ook Anky-pads...

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:05

Dat is geen verkeerde aanbieding quellian, van die anky pads!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:39

Zie je wel ik baal als een stekker Boos! Ik wilde zo graag dat turkquoise anky pad met bandages Boos! Huilen

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:51

Lydiia schreef:
Dat is geen verkeerde aanbieding quellian, van die anky pads!


Zeker niet! Ga een witte halen voor de wedstrijden en een vriendin neemt een zwarte. Vind het fijne dekjes en voor 37,50 is het nog leuk!

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 00:24

Ik vind het zowiezo een super fijne winkel, Horselpaza!!!
Wij waren de eerste keer ook per ongeluk bij Freddy's beland, erg klein, weinig leuke dingen en een chagerijnige en klantonvriendelijke man!
Dus wij meteen door naar Horseplaza, en dat is sinds die dag ons vaste adres voor goede kwaliteit paarden spullen.
Ik kan daar echt uren rondlopen en passen, ze kijken je niet weg, je kan lekker je gang gaan.
Aardige behulpzame mensen met verstand van hun koopwaar.
Superstore!!!

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:45

Anita_D schreef:
Ik vind het zowiezo een super fijne winkel, Horselpaza!!!
Wij waren de eerste keer ook per ongeluk bij Freddy's beland, erg klein, weinig leuke dingen en een chagerijnige en klantonvriendelijke man!
Dus wij meteen door naar Horseplaza, en dat is sinds die dag ons vaste adres voor goede kwaliteit paarden spullen.
Ik kan daar echt uren rondlopen en passen, ze kijken je niet weg, je kan lekker je gang gaan.
Aardige behulpzame mensen met verstand van hun koopwaar.
Superstore!!!


Dat vind k juist absoluut niet van de HP. De mensen hangen daar altijd midden in de winkel. zitten met zn alle koffie te drinken. En echt veel verstand hebben de meesten er ook niet van.

Ik ga juist altijd naar Freddys, weet veel meer te vertellen, krijg altijd een kopje koffie/thee/chocomel aan geboden. Ik betaal liever n paar euros meer bij Fred, dan dat ik naar de HP ga Lachen

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:59

Anita_D schreef:
Ik vind het zowiezo een super fijne winkel, Horselpaza!!!
Wij waren de eerste keer ook per ongeluk bij Freddy's beland, erg klein, weinig leuke dingen en een chagerijnige en klantonvriendelijke man!
Dus wij meteen door naar Horseplaza, en dat is sinds die dag ons vaste adres voor goede kwaliteit paarden spullen.
Ik kan daar echt uren rondlopen en passen, ze kijken je niet weg, je kan lekker je gang gaan.
Aardige behulpzame mensen met verstand van hun koopwaar.
Superstore!!!


Jij word vast gesponsord Knipoog

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 22:42

Issy schreef:
Ik ben maandag geweest, en vond het eigenlijk tegenvallen, ik vond de rijbroeken niet mooi, en alles wat ik wel mooi vond was nog veel te duur, dus ik kwam uiteindelijk thuis met een......niet lachen....1 halstertouw en 4 bandages.....terwijl ik voor een uitgebreid assortiment ging.

Alle kleuren hingen er, wat zocht je dan?

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 00:46

CielitoLindo"]
[quote="Anita_D schreef:
Ik vind het zowiezo een super fijne winkel, Horselpaza!!!
Wij waren de eerste keer ook per ongeluk bij Freddy's beland, erg klein, weinig leuke dingen en een chagerijnige en klantonvriendelijke man!
Dus wij meteen door naar Horseplaza, en dat is sinds die dag ons vaste adres voor goede kwaliteit paarden spullen.
Ik kan daar echt uren rondlopen en passen, ze kijken je niet weg, je kan lekker je gang gaan.
Aardige behulpzame mensen met verstand van hun koopwaar.
Superstore!!!


Jij word vast gesponsord Knipoog
[/quote]

Hahaha was dat maar waar Knipoog