Veel paardrij plekken om te rijden???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:57

Bij ons is het ook heerlijk buitenrijden. We hebben heel veel bos, heuvels, velden ect. Je kunt echt uren rijden en alle kanten op. Heerlijk Haha!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:16

Mijn paard staat in de Haarlemmermeer aan een drukke weg, dus ik kan helaas ook niet naar buiten zonder trailer.
Ach, het ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen. Het is niet alles maar op andere stallen heb je weer andere dingen die niet naar je zin zijn.

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:19

Wij hebben op 20 minuten stapafstand een park met een ruiterpad, stelt niet veel voor, maar je kan in ieder geval even een rondje rijden. Ze zijn nu bij ons om de hele stal heen een bos aan het bouwen, maar dat duurt nog wel een paar jaar voordat we daar echt in kunnen rijden Verward

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:49

Annetje schreef:
Ik denk dat ik éigenlijk ook niets te klagen heb, maar ik doe het toch Tong uitsteken
Wij zitten op een half uur/drie kwartier rijdafstand van de Staatsbossen, maar daar is eigenlijk maar een route die je kunt rijden waar je 2 uur over doet, de andere routes doe je veel langer over en zijn moeilijker te vinden. Het is wel een groot bos, dus voor een dagtocht oid verleend het zich prima, maar voor eventjes de bossen in niet. Er zijn ook weinig paden, dus het wordt dan vaak steeds hetzelfde rondje.
Je hebt hier ook niet van die paden langs meren of over dijken ofzo, dat vind ik zo mooi! Maar dat kan hier dus niet Verdrietig Wel veel sloten waar een pad richting akker gaat, dat komt ook al in de buurt maar daarvoor moet je dan eerst over drukke wegen enzo Scheve mond


half uur/drie kwartier??? Welnee joh. Vanaf de manege ben je er met 20/25 minuten. Of bedoel je met Wendy?
Ik vind dat je bij ons wel mooi kan rijden maar het is jammer dat we bijna altijd dezelfde route doen.
Ik zou graag ook wat dichter bij het strand zitten want ik vind dat altijd zo lekker even uitwaaien op je paard aan zee

garfieldjuh

Berichten: 1361
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:22

we hebben hier in groesbeek wel veel bos enzo..
en m'n verzorgpaardje staat op de Milsbeek (dicht bij Groesbeek)
daar zit je ook heel dicht bij het bos
das wel relaxt Haha!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:36

teriema"]
[quote="Cindyt schreef:
Ik sta op een stal aan de Waterleidingduinen.... dat is echt enorm groot daar; kun je dagen rijden! En je kunt naar het strand als je wilt en aan de ander kant van de weg is een bos(je) waar je dus ook nog kunt rijden.... Echt ideaal!



ik sta ook bij Cindy op stal, en wij hebben het echt geweldig! Hoef echt nooit de weg op want in de duinen raak je niet uitgekeken.
[/quote]

Waar staan jullie? De Naaldenhof, schravenweg, ruigrok?

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:37

Wij hebben ook geen klagen, de stal ligt middenin de bossen (niet erg groot maar je kan er toch lekker buitenrijden) en we zitten 30 min. bij de Kampina vandaan en 20 min. bij de IJzeren man en Vughtse hei