Hoeveel tijd besteden jullie aan je paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 13:47

Ik heb twee paarden en ben daar dagelijks gemiddeld zo'n vier uur mee bezig. Soms langer (soms veeeeel langer) en soms iets korter.

De paarden lopen nu nog de hele dag buiten, straks wordt dat verminderd naar een paar uurtjes per dag in de paddock.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 14:06

Ik denk zo'n 2.5 - 3 uur per dag, in he tweekend langer en zomers komen ze als het mooi weer is een paar uur in het land. Verder staat hij helaas binnen....Probeer m dus blij te houden met elke week buitenrit en veel afwisseling in het werk.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 14:21

Ik werk ook 40 uur in de week, plus veel reistijd (woon boven Rotterdam, maar werk in de Europoort dus files!). En ik ga elke dag naar mijn paard voor zo'n 3 uur. Zeker op de lesdagen is het zo 3 uur, want ik trek er met de trailer op uit van stal naar de vereniging. Dat zijn zo de nadelen als je geen binnenbak hebt. In het weekend kom ik meestal 2 maal daags, dus ben dan langer dan 3 uur aanwezig.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 14:47

ik werk 40 uur en moet een kwartiertje op de brommer om bij Joy te komen.
Ik ben elke avond zo'n 4 uur bij me paard.
ik het weekend langer en een vriendin gooit haar los als ze er is.
Ik breng ALLE tijd die ik heb bij Joy door!!

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:13

Door de week ongeveer drie uur en in het weekend vaak heel de middag maar die van mij lopen overdag wel heel de dag buiten.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 23:42

heey ik ben in de vakantie de hele dag op de boerderij...waar mijn schatje staat Lovers maar voor de rest moet ik gewoon naar school en dna ben ik er van 4 tot 6..maar kijk die van mij is natuurlijk een shetlander....dus ik ga niet echt een uur rijden.... Party!! ik maar altijd een rondje van een half uurtje ongeveer... en soms ben ik er dan savonds nog van 7 tot 9 en dan ga ik altijd ff met haar vrijen Tong uitsteken Haha! Lovers maar ze staat nog op de wij...dus dan zit ik gewoon lekker bij haar en zing ik haar in slaap Slapen Gaaaap Lovers Haha!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:30

Even rekenen mmmm ongeveer zeker 2,5 tot 3 uur. Met poetsen rijden troetelen inbegrepen.