iemand ervaring met dit zadel

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessake

iemand ervaring met dit zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 14:40

ik was juist op de site van Divoza's aan het kijken en kwam dit zadel tegen.
Baseline Start
Een populair geprijsd rijzadel van leder. Stevige zit, opvulbare kussens. Geheel compleet met beugels, riemen en een singel.
€ 199.94

Afbeelding

veelzijdigheid
stevige zit
opvulbare kussens
5 jaar garantie op de boom
geheel compleet incl. beugels, riemen en singel

Iemand ervaring met dit zadel?? of wat vinden jullie van dit zadel?

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:02

Ziet er goed uit, maar een plaatje kan bedrieglijk zijn. De prijs is iig om van te dromen, maar hoe is de prijs/kwaliteit verhouding? Dat weet je natuurlijk niet.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:12

vroeger hadden ze een andere naam
leer slijt snel , bruine plekken erop
ook is de zit niet echt goed
veel mensen krijgen echt een stoelzit in dit zadel
ik zou het niet doen

Nieuwe Barefoot physio contour sidepull, maat 1, bruin te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/379063/bare ... at-1-bruin

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 16:51

het is niet het perfecte zadel om echt goed mee te kunnen rijden maar ik vind het wel iedeale zadels om gewoon buiten te rijden of beetje springen en zelf vind ik als je ze goed onderhoud lang mee gaan.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:14

De zit is niet echt super, je zit eigenlijk altijd te ver achterover. Ze gaan wel redelijk lang mee, maar omdat je zit er mee verprutst wordt zou ik ze niet kopen.
Het zadel lijkt behoorlijk op de Kadett, en die zou ik dan persoonlijk nog eerder nemen, ligt om sommige paarden toch wel mooi. Als het goed ligt, kun je er redelijk goed op zitten, anders ook niet uiteraard.

Paardrijden kan iedereen leren, maar de rijkunst beheersen is een ander verhaal.

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:20

Het stelt niet voor dit zadel idd. Maar voor het inrijden van een paard, buitenritten en dergelijke volstaat het prima.
Als je echt een goed kwaliteit zadel wil, zou ik nog even doorsparen. (tis maar net wat je te besteden hebt enz.)

Blaat

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 21:49

ja heb nu geen geld om door tesparen want al het geld wat ik aan het sparen ben is voor een pony.. Maar wil verlopig gewoon zadel en spaar daarna nog wel voor een beter Knipoog maar was eigenlijk van plan een goed 2de hands zadel tezoeken denk dat ik dat dan maar ga doen want zo tehoren is het zadel niet echt geschikt nee

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:04

Kun je niet beter eerst de pony en daarna een zadel (wat past) kopen?
Het is maar een idee Clown

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie