wat is nou waar over valkenbos??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cuddle

Berichten: 625
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:55

Het is inderdaad wel een idee om weer een keer langs te gaan, bij de vorige manege ben ik samen met een vriendin van mij ook langs geweest. Toen hebben wij eigenlijk besloten om hem niet meer op te zoeken maar dat kwam meer omdat ie er zo slecht uit ging zien. Maar ik denk dat het wel goed is om het hele verhaal echt af te sluiten en dat door middel van nog 1 keer kijken en dan zien dat ie het inderdaad goed heeft nu! Ik vind al heel fijn dat hij Particulier gereden wordt, vroeger zat ie in de manege, gelukkig is er iemand ZO wijs geweest om hem dat niet meer aan te doen!

Kan je bij Manege Molendijk ook zomaar langs komen? Dan denk ik dat ik wel kom kijken, na mijn vakantie dan want ik ga eerst lekker op vakantie...

Rij jij bij Manege Molendijk, Mylo? Ik hoop het, want als ie bijv. dan weer weg gaat, dat ik dan ook weet waar ie heen gaat... Het is nog al moelijk om een paard los te laten waar je ZOveel van geleerd hebt! En als je daar rijdt, wil je hem een knuffel van mij geven? Thanx

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:02

je kan bij manege molendijk ook gewoon door de stallen lopen enz hoor.. langs gaan enzo Lachen

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:20

Robbedoes staat aan de jan glijnisweg, vlakbij adriana hoeve...
En kleine jan of madelief staat ook aan jan glijnisweg, naast oude bedrijf van kuiper...

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:31

en zadinia schijnt nog niet verkocht te zijn en staat ook aan de jan glijnisweg..

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:46

Pikachu is verkocht aan iemand bij mij op stal
en staat al lekker op t lanf hoor.. vanaf 1 juni geloof ik Lachen

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:31

Knakker staat bij ons..
Heb het even nagevraagt Knipoog

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:35

Zadinia was toch verkocht aan een gehandicaptenmanege/vereniging/stichting?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:38

ja dat dacht ik ook maar nu ineens hoorde ik dat ze toch niet verkocht is.. ? in ieder geval weet ik dat een meisje dat ik goed ken haar tijdelijk verzorgd aan de jan glijnisweg..

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:13

van verschillende mensen hoor ik dat Zadinia nu op reigerdaal staat?! Verward
zijn dat gewoon weer grote roddels offuuh??

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:19

Behalve Clint staan ook Jazzy, Shadow, Pepsi en ..... (nog een donkere pony) bij ons op stal

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:26

Bij ons staan de meiden met de eigen pony's Jubeltje (Jewel kan dat?) en uhhhmmm.... naam paard kwijt.
Ik vond de pony's er op het eerste gezicht niet écht goed uitzien (mochten wel wat dikker en meer glimmen) maar je ziet ze nu echt opknappen, leuk is dat!

Ik heb die meisjes nog maar een paar keer gezien, ben zelf een aantal weken niet geweest nl. ivm operatie.

bubbelbee
Berichten: 61
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:58

Enig idee hoe het met de eigenaar gesteld is.......... waarschijnlijk is hij net zo van slag als jullie allemaal, na hard werken je levensdoel moeten verkopen is niet zo eenvoudig hoor!! Probeer eens wat verder te kijken als alleen die lieve pony's. Met de huidige regeltjes, hoge kosten, overlast voor de omgeving enz enz is het niet eenvoudig meer om een manege bedrijf rendabel te houden, pension paarden is meer een must geworden om het hoofd boven water te houden. Ik vind het ontzettend sneu voor de pony's die na ene leven lange veel mensen een mooie tijd hebben bezorgd zo aan de kant gezet te worden!!!!!!! Ik hoop dat ze allemaal goed terecht komen!!!!!!

Cuddle

Berichten: 625
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:00

JIPPIE, na mijn vakantie ga ik langs bij de nieuwe manege waar Oscar staat! Jullie hebben mij over gehaald Haha! neej hoor ik wil het ook graag zelf, gewoon om te kijken hoe goed er nu voor hem gezorgd wordt en om te kijken of ie een beetje braaf is voor zijn nieuwe baasjes, ik hoop het maar!

Mylo, een vraagje aan jou.... rij je daar? Ik zou het wel prettig vinden om met iemand daar rond te lopen die een beetje de weg kent en mij iets kan vertellen over de manege. En het is gezelliger...... maar als je daar niet rijd of als je er geen zin in hebt, snap ik dat ook.... wil je mij een berichtje sturen? Ik ga zaterdag op vakantie en ben de 30ste weer terug dus het zou in September worden dat ik langs wil komen......

Als jij er geen zin in hebt, heeft misschien iemand anders er ideeen in om mij en een vriendin een beetje rond te leiden? Ik hoor het wel....

Liefs

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 19:18

zadinia staat bij ons, roy is niet naar de slacht alls is dus goedggekomen....

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:41

Fijn te horen dat de oudjes het goed getroffen hebben.

Jubeltje is op de manege gekomen toen ik er ong 1 jaar reed.
Volgens mij moet ze nu wel een jaar op 18 zijn.

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:06

Robberdoes staat op de jan glijnisweg met 2 pony's.

LadySmile

Berichten: 111
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:04

Pikatchu heeft het prima naar zijn zin bij zijn nieuwe baasjes volgens mij !!

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 17:40

roy staat vlak bij buc en staat alleen met robbedoes op een landje