Betalen voor weidegang ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Betalen voor weidegang ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 22:05

Ik sta op een vrij dure pensionstal,nu moeten wij appart gaan betalen voor weidegang!
Ruinenland en merrieland!
Wie betalen er ook voor weidegang en hoeveel?
Worden de paarden dan buiten gezet en weer binnen gehaald?
Graag jullie reactie
Lundi


Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:24

Ik hoef helemaal niets te betalen voor weidengang. Ze worden ook gewoon het land in gezet maar ook uitgehaald. gringo is een cremello, dus een roze huid. Hij moet een zonnenkap op en ingesmeert worden en dit word ook gewoon gedaan. Ander meisje wil dat haar paard een vliegendeken op krijgt en die gaat ook op en s'avonds weer af. Kweet nie of jij op een grote pensionsta staat? Ik sta op een klein pensionstal met 8 paarden, miss maakt dat ook wel uit. Maar land hoord toch gewoon bij je stalling? Teminsten dat vind ik.

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:26

Wij vragen niks extra voor de wei. Ken genoeg stallingen die dit wel doen en waar je ook zelf je paarden moet binnen en buiten zetten, erg vreemd is dit niet. Hangt natuurlijk van jezelf af of je het waard vindt.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:28

Ik zag in een ander topic van je,wat je aan stalling betaald..Dat is ruim voldoende lijkt me..Ik zou dan ook absoluut niet betalen..Jee,ik vind het echt belachelijk Bloos!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:34



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, RoRo44, Wopkebrok en 35 bezoekers