leuke/gezellige mede mensen op stal??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirie

Berichten: 773
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Zoeterwoude

leuke/gezellige mede mensen op stal??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 23:01

hebben jullie gezellige/leuke of juist egt geen gezellige/leuke mensen op jullie stal staan daar ben ik wel benieuwd naar om te weten want het ken zijn dat je egt een schijt hekel aan iemand heb bij je op stal. ik zou het graag willen horen en warom(dat si natuurlijk het leukste om teweten *LOL* )

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:05

Bij ons is het echt gezellig onderling OK dan!
We helpen elkaar en laten elkaar in hun waarde.
Heb dit zeker anders meegemaakt,ben er dus erg blij mee

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:08

Sorry maar ik moet je teleur stellen.... ik heb totaal geen hekel aan mensen bij mij op stal... sterker nog, ik ga er altijd met veel plezier heen en heb het altijd reuze gezellig met iedereen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:13

Ik stond ook altijd op een stal waar ik het super naar m'n zin had! Tuurlijk kon ik het niet altijd even goed met iedereen vinden, maar je hoeft ook niet met iedereen om tegaan. Het kwam regelmatig voor, dat ik er toch een uurtje of wat langer zat dan gepland Bloos
De stal waar ik nu sta, zijn ook gezellige stalgenoten hoor, het zijn er alleen zo weinig (er staan totaal maar twee paarden Knipoog)

Mirie

Berichten: 773
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Zoeterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 23:16

haha ja bij ons op stal staan ook maar twee paarde en het is ook wel gezellig Haha! maar het zou natuurlijk altijd een kee fout kunnen gaan Knipoog ow en richtje leuke foto's op je profiel

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:18

Ja ik sta echt bij een ontzettende muts op stal, ze is echt superdom en is altijd gemeen tegen dr paard.
En ze pest mijn pony ook altijd,en ze gaat wel 8 uur rijden in de plensende regen en gooit hem dan zo op stal.
Ook is ze vet schijnheilig en liegt ze altijd!

Geintje dus... Ik sta bij Mirie op stal en ze is heel lief hoor Haha!

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:23

Ja wij hebben ook van die vervelende mensen op stal,ze maken het altijd zo gezellig dat ik maar niet thuis kom..... Cool

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:39

Tot voor kort had ik het reuze naar mijn zin op stal!
De boer en de andere pensionklant zijn helemaal geweldig...2 verzorgsters van de boer zijn pony zijn helaas heel wat minder leuk de laatste tijd.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:37

De mensen op mijn stal hebben maar een nadeel... ik blijf er te lang door rondhangen! We hebben op stal echt een clubje, zogezegd. Met iedereen heb ik wel goed contact, af en toe met de pubers even een dipje, maar dan wordt het iederen boven de 16 tegen iedereen daaronder... Duurt meestal niet lang.
Soms spreken we af om samen te rijden, maar meestal komen er een aantal 's avonds teurg, terwijl ze overdag rijden, alleen om te kletsen, wel een gezellige stal dus.

Daar ben ik wel blij mee. Ik ben hier in oktober gekomen en was op mijnoude stal ook gewend dat we altijd afspraken om samen te rijden etc en zag er een beetje tegenop dat dat hier misschien anders was... gelukkig niet dus!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:41

Over het algemeen is het best gezellig.. Maar er is ook wel eens gezeur onderling.. Gelukkig is het vaker gezellig als niet gezellig Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:43

ik heb een schijthekel aan maatie ( loulou op bokt )
ze staat altijd in de weg met haar pony, haar pony vreet mijn kuilvoer op Boos!
moet ze ook nog eens elke dag als het kan les hebben
luisterd voor geen ene meter !!
ze vind pino een vies oud mannetje ....
need I say more? Haha! Tong uitsteken
maar ach soms is het ook wel gezellie hoor Knipoog

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:52

BIj ons is het wel gezellig met een paar mensen, maar alles in in 2 groepen verdeeld en er wordt heel erg geroddeld.....

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:06

Bij ons is het niet gezellig op stal Er zijn vier pensionspaarden. Een komt er nooit dus daar heb ik nooit last van en een is wel gezellig maar gewoon jong (13). En met 1 heb ik gigantische ruzie Boos! Zij huurt daar paarden van de boer waar ik sta, en gaat daar een beetje les op zitten geven. Met als gevolg dat de bak vaak bezet is, en dat er vaak koters lopen. Met dat mens heb ik dus echt ruzie. Ik kan mijn zadelkast niet alleen laten of ze zit er met haar neus in. Als ik aan het rijden ben in de bak staat ze met haar club commentaar te geven op mij. Als ze paarden gaat halen moet je door de bak, maar dan laat ze altijd "perongeluk" een paar paarden in de bak. Als er wat kwijt is, heb ík het gedaan, springbalken verstopt ze, en ga zo maar door. Daarbij moet ik ook nog eens aanzien hoe zij die pony's verkloot. Slecht passende zadels, kids die in monden lopen te trekken, niet normaal. De helft van de les kijkt ze niet eens naar de kids.
Ook heeft ze een keer toen ik op vakantie was, mijn paard voor de les gebruikt Stoom uit je oren Toen was ik helemaal kwaad. Mijn vader opgebeld naar dat mens en een scheldvloed op haar los gelaten waar je u tegen zegt. Sindsdien doet ze nog meer om mij dwars te zitten, bijvoorbeeld expres lessen plannen als ze wéét dat ik om die tijd ga rijden. En dan gaan ze ook nog eens een keer springen, hindernissen op de hoefslag bouwen enzo, terwijl ze wéét dat ik niet spring .
Ik zit er ook al een tijd over na te denken haar aan te geven bij de belasting ofzo. Alles doet ze zwart nl. En ik heb zo'n grote hekel aan haar dat ik er alles voor overheb om haar weg te krijgen ~~}>

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:11

Jaa t is erg gezellig bij ons op stal, en k zou niet weten aan wie ik een hekel moet hebben, kortom gewoon gezellig Haha!

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:13

zo Verootjoo, als ik jou was zou ik denk ik toch echt iets anders gaan zoeken als dat mogelijk is....lijkt me niet leuk om daar te staan...

ik sta zelf op een manege en heb dus echt met heeeeel veel mensen te maken, meer dan de helft ken ik denk ik niet eens, en pension ruiters zijn er maar weinig.....en zijn allemaal veeeel ouder dan ik, zijn er zelden als ik er ben en rijden bijna allemaal erg dressuurmatig (ik ben meer het buitenritten type) maar met de (meeste) manege ruiters kan ik het wel altijd onwijs goed vinden hoor, en de prive-ruiters die er zijn zijn ook wel aardig hoor dus dat is wel gezellig!

[edit: moeilijk typfout verbeterd]

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:43

Bij ons op stal hebben we nu een gezellig cluppie, afentoe zien we er zelfs tegenop dat er nieuwe mensen bij kunnen komen omdat er weer boxen vrij zijn.

We staan nu gezellig, niemand heeft ruzie of een hekel aan iemand, en meestal blijf ik dus wel een paar uur te lang hangen Tong uitsteken

Je weet nooit wat je er weer bij krijgt he....kan een heel leuk iemand zijn, maar de laatste keer dat er iemand bij kwam viel dat enigszins tegen, mevrouw was ook zo weer weg Haha!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:58

Crista schreef:
zo Verootjoo, als ik jou was zou ik denk ik toch echt iets anders gaan zoeken als dat mogelijk is....lijkt me niet leuk om daar te staan...


Nee, het is ook niet leuk, maar bij mij in de buurt is er niks anders waar nog plek is. En daarbij wonen er veel leuke mensen in dezelfde straat waarmee ik ga rijden. Maar als ik iets beters tegenkom, zal ik dat zeker met beide handen aangrijpen .

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:10

ik sta nu nog op een manege.
is best wel gezellie.. ookal gaan er steeds meer pensionklanten weg.
op dit moment staat ook bijna alles op de wei..dus ist best doodstil..
is eigenlijk niemand waar ik echt een hekel aanheb.. de meeste pensionners zijn nie ouder dan 17..

over kleine 2 weken sta ik op een nieuwe pensionstal, daar ga ik ook werken.. dus moet ik eerst iedereen nog leren kenne. maar van de keren dat ik geweest ben leek het mij erg leuk, dus dat zal wel goed komen

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:37

bij ons op stal is het vaak wel gezellig en af en toe helemaal niet. Er zijn nl. mensen die denken dat het hun stal is (van de pension-klanten) Ze krijgen ook verrassend veel voor elkaar bij de boer waar we bij staan...
maarja, dat soort mensen houd je er altijd bij... Verder ben ik erg tevreden over de stal waar we staan!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:46

Met veel mensen op stal kunnen we (mams, zus en ik) goed opschieten, sommige zelfs heel goed Knipoog
En ja er zijn ook mensen die ons wat minder liggen (gelukkig zijn dat er niet zoveel). Maar daar kunnen we heel makkelijk omheen en hebben we nog geen last van elkaar.

Nou komen wij ook niet op stal voor de gezelligheid en dan bedoel ik om uren in die kantine te zitten kakelen. Nee, we komen voor ons paard, zijn daar mee bezig, maken misschien eens een praatje en that's it.
Je ziet wel eens dat paarden in de molen gegooit worden, baasjes zitten lekker de hele dag in de kantine en als baasje naar huis gaat mag paard weer uit de molen. Belachelijk!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:37

bij ons is het ook supergezellig!
wij hebben zelfs een evenementencomissie gevormd,die allerlei dingen organiseert:3× p.j onderlinge dressuurwedstrijd(ook voor mensen van buitenaf),bonte avond,dauwtraprit,vries-je-vingers-af-rit,clinics,BBQ,etc!
harstikke gezellig!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:54

Bij ons op stal is het ook erg gezellig. Met als gevolg dat ik vaak veel te lang blijf hangen.... Haha! Er is af en toe heus wel eens wat onenigheid maar dat heb je haast overal waar een groep mensen samen is. Meestal vind ik het erg gezellig als er veel mensen op stal zijn maar als ik daar eens geen zin in heb zijn er ook altijd momenten op de dag dat je er van op aan kan dat je helemaal alleen bent. En dat is ook weleens prettig!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:10

Marilyn is al meerdere keren verhuist (tel ook paar maanden weide gang mee)
De enige stal waar er meerdere mensen stonden daar had ik het wel naar mijn zin.
Aardig mensen alleen 2 jongens achter me hol aan, waarvan ik met 1 van de twee wat kreeg Haha!
Misschien ook wel omdat we daar de meeste mogelijkheden hadden, binnen bak, buiten bak, renbaan etc

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:12

Op mijn stageplek heb ik het naar mijn zin, het zijn gewoon erg aardige mensen daar. Vorigeweek schoot er een paard uit mijn hand omdat het schrok en het halstertouw kapotschoot, niemand verweet me dat en ze waren ook niet boos (maar ik zat toch wel met een mega schuldgevoel..)

Als ik iets niet weet schaam ik me niet om het te vragen aan Miranda, zoals met het S&T indoen. Dan legt ze even uit hoe je de bitten vast moet pakken zonder dat alles in de war raakt en je kan aan de slag. OK dan!
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 17-05-04 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:13

Nu heb ik hele leuke mensen op stal staan. Erg aardig, behulpzaam. Heb geen hekel aan iemand... Haha!

Opd e vorige stal was het wel anders Schijnheilig