Dringend! probleem met bodem buitenbak!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Patriesje

Berichten: 339
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:52

stekelroosje schreef:
Heb net even navraag gedaan bij mijn vriend hoevel het nou eigenlijk precies kostte de laatste partij houtsnippers ........ kostte dus 400 eurie .sorry sorry sorry . Was ook wel erg goedkoop he? .


Het was ook eigenlijk wel te mooi om waar te zijn... Maar als het goede snippers zijn is 400 euro volgens mij nog niet te duur hoor! Bedankt voor je reactie in ieder geval. OK dan!
Mag ik, mocht het nodig zijn, nog eens bij je aankloppen als ik meer info wil?


stekelroosje
Berichten: 126
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:16

tuuuuuuurlijk

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 09:52

na een flinke regenbui is de bak veel beter, t heeft niet gewoon geregend zoals bv een sproeier ook een beetje water geeft, maar het klapte echt van de regen, dus de grond is 'dichtgeslagen' echt mooi 'hard' geworden, alleen nog een paar zachte plekken, ik zal ns kijken of ik ergens zo'n stratenmakers trilplaat kan huren, en da die hele zachte plekken flink aantrillen, dan de bak helemaal nog een keer slepen en flink sproeien, als het dan nog niet verbeterd gaan er tapijtsnippers of kokoshaar dorheen.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, masyo en 77 bezoekers